
Koliko se studenti služe knjižnicama u doba interneta?
U današnjem obrazovnom okruženju studenti kombiniraju tradicionalne knjige i internetske izvore za učenje. Razvoj tehnologije i široka dostupnost interneta omogućili su studentima pristup raznovrsnim online-materijalima, uključujući e-knjige, znanstvene članke, edukativne videozapise i interaktivne platforme za e-učenje. Prema istraživanju provedenom na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, studenti se često koriste online-izvorima informacija u obrazovne svrhe. Internet im služi kao primarni izvor informacija prilikom izrade seminarskih radova, projekata i tijekom procesa učenja. Prednosti upotrebe interneta uključuju brz pristup velikoj količini informacija i mogućnost upotrebe multimedijalnih sadržaja, koji mogu olakšati razumijevanje kompleksnih tema.
S druge strane, tradicionalne knjige i dalje imaju važnu ulogu u obrazovanju. Mnogi profesori i dalje preferiraju upotrebu tiskanih udžbenika i stručne literature kao osnovnih izvora znanja. Knjige pružaju strukturiran i detaljan prikaz gradiva, a neki studenti smatraju da im čitanje tiskanog materijala pomaže u boljem pamćenju i razumijevanju sadržaja.
U konačnici, izbor između knjiga i interneta ovisi o individualnim preferencijama studenata, naravi predmeta koji proučavaju i dostupnosti resursa. Kombinacija obaju pristupa može pružiti najšire i najdublje razumijevanje gradiva, omogućujući studentima da iskoriste prednosti obaju izvora informacija.