Zagreb, 04.12.2025. - Šesnaest tvrtki i 40 predstavnika hrvatskog turizma predstavljaju premium turističku ponudu od 1.do 4. prosinca na međunarodnoj burzi luksuznih putovanja ILTM u francuskom Cannesu, s ciljem jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje visoko kvalitetne destinacije, izvijestili su iz HGK i HTZ-a. foto HINA/ HGK/ HTZ/ tm
HINA/HGK/HTZ
6.12.2025., 6:12
SAJAM PREMIUM TURIZMA

Hrvatska turistička ponuda u Cannesu: Autentična iskustva, vrhunska usluga i održivost

Hrvatska je svoju top-turističku ponudu predstavila na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova premium turizma – International Luxury Travel Marketu (ILTM) Cannes, koji okuplja ključne globalne aktere u segmentu premium i luksuznih putovanja. Sajam se održavao od 1. do 4. prosinca, na njemu je sudjelovalo više od 9000 sudionika iz 84 zemlje, a održano je više od 100.000 sastanaka. Nastup hrvatskih tvrtki i ove godine organizirali su Hrvatska gospodarska komora s brendom Stories - Experience Premium Croatia i Hrvatska turistička zajednica, a nastupilo je 16 turističkih tvrtki i 40 predstavnika turističkog sektora. Sajam je za hrvatske tvrtke bio prilika da u samo tri dana dođu do kontakata koje je drukčije gotovo nemoguće dosegnuti, a riječ je o agentima koji rade isključivo s gostima visoke platežne moći i čiji izbor destinacije izravno utječe na tržišne trendove.

- Za nas je ključna vrijednost sajma to što predstavljamo cjelovitu priču o Hrvatskoj kao destinaciji visoke dodane vrijednosti. Na sastancima dobijemo i povratne informacije o tome što partneri traže, koje su nam prednosti, a u kojim segmentima trebamo dodatno jačati ponudu - navela je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK-a.

Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, naglasio je kako je premium ponuda temeljena na autentičnim iskustvima, vrhunskoj usluzi i održivosti iznimno važna za pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih cjelogodišnjih turističkih destinacija na Mediteranu.