Ricardo je stigao do brojke od 400 vozila i oko 450 zaposlenih
Obje tvrtke specijalizirane su za kamionski prijevoz na domaćem i međunardnom tržištu. Crnov-Commerce ostaje kao solotvrtka
Zaključena je poslovna transakcija u kojoj je Ricardo, vodeći domaći cestovni prijevoznik, sa sjedištem u Dardi, pod svoje okrilje uzeo đakovačku tvrtku Crnov-Commerce, koja se također bavi prijevozom roba u domaćem i međunarodnom prometu.
Izvijestio nas je o tome u utorak, netom nakon zaključenja transakcije, Milan Vrdoljak, predsjednik Uprave Ricarda.
- Ovdje govorimo prije svega o svojevrsnom prijateljskom preuzimanju, prema kojemu partneri iz Crnov-Commercea i dalje nastavljaju poslovati pod svojim imenom i brendom, ali u okviru i sinergiji s našom, sada matičnom tvrtkom, tako da za predsjednika Uprave dolazi Branimir Bogdan, koji je član Uprave Ricarda - izvijestio je na prvu Vrdoljak. Vrijednosti ove transakcije nismo ovom prigodom spominjali.
Crnov-Commerce "u miraz" donosi 50 kamiona, a prema prvim najavama iz Ricarda, ovom novom flotom pojačat će svoj međunarodni prijevoz.
Iz dostupnih podataka Crnov-Commerce je krenuo kao obiteljska tvrtka obitelji Crnov, prvo kao obrt, a poslije trgovačko društvo Crnov-Commerce s osnovnom djelatnošću prijevoz roba u domaćem i međunarodnom prometu.
“Poduzeće je počelo poslovati sa dva kamiona čiji se broj povećavao sukladno potrebama tržišta. Danas poduzeće posjeduje vozni park od 50 kamiona s poluprikolicama i kamion sa kranom i da bi sve savršeno funkcioniralo brine se više od 70 zaposlenih djelatnika. U sklopu poduzeća se nalaze i vlastita mehaničarska i vulkanizerska radiona te automatska praonica. Od 2007. godine prema istraživanju Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Crnov–Commerce d.o.o. je uvršten među 50 najvećih i najposlovnijih prijevoznika u Republici Hrvatskoj, što je veliko priznanje i potvrda kvalitetnog poslovanja", stoji na njihovoj web-stranici.
Ricardo je s druge stane među slavonsko-baranjskim kamionskim prijevoznicima prvi napravio veliki iskorak i prometnuo se među lidere na domaćem cestovnom prijevozu. Od 2010. godine redovno investiraju u svoju flotu kamiona, ali jednako tako vodili su računa i o svojim vozačima, nastojeći im osigurati konkurentna primanja. Jedno vrijeme poticali su obrazovanje mladih vozača. Da su postali ozbiljan igrač pokazali su preuzimanjem Beljetransa, prijevoznog dijela kombinata Belje koji je tada bio u sustavu Agrokora. Epizoda njihove poslovne povezanosti s Agrokorom, odnosno krizom koja je tada nastupila, gotovo ih je bacila na koljena, ali ubrzo stabiliziraju svoje poslovanje i vraćaju se na vrh.
I Ricardo i Crnov, kao i još nekoliko drugih lokalnih kamionskih prijevoznika, nastali su na obiteljskim temeljima, svi se jako dobro poznaju te se, osim, naravno, dobrodošle konkurencije, na izvjestan način skrbe jedni o drugima. Tako je i do ove sinergije došlo na obostrani dogovor - obitelj Crnov uz prijevoz ima još jednu poslovnu nišu kojom će se sada nastaviti intenzivnije baviti.
Ricardo će u novu tvrtku unijeti više profesionalizma i iskustva koji su oni u međuvremenu stekli.
- S ovom akvizicijom sad smo na brojci od 400 voznih jedinica, te broju zaposlenih oko 450. Kao što sam rekao, novom tvrtkom ojačat ćemo našu uslugu prijevoza na međunarodnom tržištu. Dovršavamo akviziciju u Dardi novog objekta paletnog skladišta - kaže Vrdoljak.
Neslužbeno, moguće su i nove akvizicije, slične ovoj, no u ovom trenu još je rano o njima govoriti. Zaključno, kako je jednom prigodom Milan Vrdoljak rekao - Ricardo opet ide naprijed punim jedrima!