
Hrvatska turistička zajednica ponudu predstavlja na sajmu u Frankfurtu: Poslovni turizam u fokusu
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove godine ponudu predstavlja na sajmu IMEX Frankfurt, jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova poslovnog turizma i MICE industrije. U HTZ-u su, naime, istaknuli kako se ovogodišnji IMEX Frankfurt odvija u kontekstu izraženih globalnih trendova u industriji poslovnih događaja, gdje fizička okupljanja ponovno dobivaju na važnosti. Na pozitivne trendove u tom segmentu upućuju i rezultati globalnog istraživanja poslovnih putovanja iz 2024. godine, prema kojima je potrošnja na poslovna putovanja u prošloj godini dosegnula razinu iz 2019. Do 2028. očekuje se daljnji rast potrošnje, a ove se godine očekuje rast od čak desetak posto. Najveći udio te potrošnje ostvaruje se u Aziji i pacifičkoj regiji, i to oko 41 posto, a Sjeverna Amerika i Europa bilježe slične udjele, od približno 26 posto.
Hrvatski izložbeni prostor, u sklopu kojeg svoju ponudu predstavlja čak 26 suizlagača, među kojima su turističke zajednice i poslovni subjekti, destinacijski kongresni uredi te specijalizirane agencije, obišao je i Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, navevši kako je IMEX izvrsna platforma za predstavljanje hrvatske ponude poslovnog turizma, koja iz godine u godinu postaje sve konkurentnija na globalnom tržištu.
- Prisutnost naših ključnih partnera i hotelijera potvrđuje stratešku važnost poslovnih putovanja za hrvatski turizam, posebice kada znamo da je riječ o proizvodu koji znatno pridonosi ostvarenju naših strateških ciljeva kao što su poticanje turističkog prometa u predsezoni i posezoni i rast potrošnje naših gostiju. Također, primjećujemo kako se gosti koji u našoj zemlji borave motivirani MICE turizmom poslije često vraćaju zbog odmora, što je rezultat njihova zadovoljstva boravkom u našoj zemlji tijekom poslovnih skupova na kojima su sudjelovali - kazao je Staničić.
Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu, naglasio je kako interes Nijemaca za MICE programe kontinuirano raste, što potvrđuje potpun oporavak tog segmenta ponude.