đakovački vezovi - logo
ILUSTRACIJA
19.3.2025., 07:15
Hrvatska kao destinacija

HTZ odbio prijedloge vizualnog identiteta

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na sjednici održanoj u Virovitici nije prihvatilo ni jednu od ponuda koje su stigle na natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta, takozvanog Big Idea koncepta, te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije. U priopćenju HTZ-a navodi se kako su pristigli prijedlozi jednoglasno odbijeni te da je stručno povjerenstvo zaključilo da dobiveni rezultati tržišnih istraživanja ponuđenih rješenja nisu postigli visoku ocjenu, već su se zadržali u gornjoj granici prosjeka. Zaključeno je kako je u ovom trenutku, s obzirom na trenutačne tržišne okolnosti i geopolitički kontekst, svrhovitije financijska sredstva uložiti u dodatne promotivne kampanje na najvažnijim emitivnim tržištima, kao i na domaćem. Sredstva će se usmjeriti, među ostalim, na promociju preko digitalnih kanala komunikacije, kao i na strateške suradnje s najvažnijim partnerima, a koje doprinose vidljivosti Hrvatske kao turističke destinacije te povećanju turističkog prometa s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone.
Članovi Turističkog vijeća usvojili i odluku o prihvaćanju oglašavanja na Expedia Group kanalima, i to za tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. Suradnja uključuje kreiranje posebnih landing stranica u svrhu inspiracije korisnika pri odabiru destinacija te poticanja na direktnu rezervaciju, dok se kroz oglašavanje planira dostići 11 milijuna impresija.