Osječke tamburaške snage udružile snage
Osječke tamburaške snage udružile su se i snimile spot za pjesmu "Klela se pred Bogom" koja je izvedena na festivalu Zlatne žice Slavonije u Požegi.
LEGE feat. KAS s pjesmom "Klela se pred Bogom" imaju naslov koji će sigurno zaintrigirati i one koji ne prate tamburašku glazbu.
- Pjesma "Klela se pred Bogom" posljednji je singl s našeg novog albuma, koji izlazi do kraja ove godine. U početku nije zamišljena kao duet, no kroz razgovor s našim producentom Marinom Bandom došli smo na ideju da ne bi bilo loše napraviti suradnju za ovu pjesmu. Kako smo s dečkima iz Kasa u prijateljskim odnosima, oni su nam prvi pali na pamet. Pjesma je ljubavne tematike gdje se Dinko i ja jedan drugom obraćamo i tugujemo u našoj ljubavnoj boli. Mišljenja sam da su nam se glasovi lijepo uklopili i da to sve zajedno jako lijepo zvuči, a i prvi dojmovi ljudi oko nas su samo pozitivni - rekao je Karlo Cvetković, pjevač Lega.
- Prije svega moram zahvaliti našim prijateljima iz Lega što su odlučili baš nama ponuditi suradnju u ovoj pjesmi. Pjesma nam se svidjela na prvo slušanje, a sada, u ovom trenutku, mogu reći da smo oduševljeni. Nadamo se da će se pjesma i spot jednako tako svidjeti slušateljima te da ćemo je zajedno i izvoditi uz dragu nam publiku. Svi skupa čekamo album Lega krajem godine, a mi se pripremamo i možemo ponosno najaviti da tijekom iduće godine izlazi treći studijski album kasovaca - rekao je Dinko Glavaš, pjevač Kasa.
Autor glazbe i teksta je Željko Zovko, a aranžman potpisuje Marin Bando. Snimanje spota povjereno je Cinematic produkciji iz Osijeka.
- Nakon premijerne izvedbe na ovogodišnjem festivalu Zlatne žice Slavonije u Požegi duet osječkih LEGA i KASA dobio je i svoju videopriču. Ideja spota nije bila samo prikazati izdaju žene već i pokazati kako bol može približiti one koji su do jučer bili suparnici. Spot je sniman u crno-bijeloj tehnici, čime se svjesno odmaknuo od klasičnih vizualnih elemenata koji se često povezuju s tamburaškom glazbom. Time je i ugođaj pomaknut iz tradicijskog u suvremeni, naglašavajući univerzalnost teme ljubavi, izdaje i suočavanja s istinom. Kroz snažnu emotivnu simboliku spot poručuje da zakletve i zavjeti vrijede samo dok su iskreni, a da razočaranje može postati trenutak oslobođenja. Umjesto pobjednika i poraženih ostaje univerzalna istina: u ljubavi nitko nije imun na laž, ali svatko može pronaći snagu za novi početak - rekao je Josip Grizbaher, Cinematic produkcija.