Više od 145000 posjetitelja iz 120 zemalja: ULTRA Europe jedan od najznačajnijih festivala elektroničke glazbe
Festival ULTRA Europe zaključio je svoje jedanaesto izdanje zadržavši kontinuitet u visokoj posjećenosti i međunarodnoj prisutnosti jer je više od 145.000 posjetitelja iz 120 zemalja svijeta tijekom sedam dana programa prošlo kroz vrata festivala. Uz brojne svjetske glazbene premijere, ekskluzivne nastupe i festivalske debije, ovogodišnje izdanje dodatno je pozicioniralo ULTRA Europe kao značajnu glazbenu platformu koja okuplja najtraženija imena elektroničke scene i označava početak ljeta.
Jedino europsko izdanje globalne ULTRA Worldwide obitelji tijekom sedam dana okupilo je više od 145 000 Ultranauta. Ta brojka obuhvaća kumulativan broj posjetitelja trodnevnog festivala u splitskom Parku mladeži, kao i svih događanja unutar koncepta Destination ULTRA - uključujući partije u Bolu, Milni i na Visu, ali i brojne boat partyje. Ovi rezultati potvrđuju da festival i nakon jedanaest godina uživa snažnu podršku publike te zadržava stabilnu visoku razinu posjećenosti. Posjetitelji su u Hrvatsku stigli iz više od 120 zemalja svijeta, a domaći su se Ultranauti ove godine po prvi put našli na samom vrhu što potvrđuje sve snažniju povezanost hrvatske publike s festivalom. Slijede Španjolska, SAD s najvećim porastom broja gostiju u odnosu na prethodne godine, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska, Njemačka, Australija, Norveška, Poljska i dr. Posebno se bilježi i rastući interes iz azijskih zemalja te prisutnost gostiju iz udaljenih destinacija.
Najveća imena elektroničke scene biraju ULTRA Europe za svoje najvažnije nastupe
Dodatnu vrijednost i međunarodni značaj ovogodišnjeg izdanja donijele su brojne glazbene ekskluzive - od svjetske premijere B2B seta Adama Beyera i Mau P-a, preko nastupa iznenađenja Martina Garrixa tijekom Alessovog seta i svjetske premijere pjesme „Inside our hearts“ te novih izdanja koje su publici premijerno predstavili i Hardwell i Willy William. Ovi trenuci nisu bili samo glazbene poslastice, već i jasan pokazatelj da najveća imena elektroničke scene sve češće biraju upravo ULTRA Europe kao prostor za svoje najvažnije nastupe, čime on vjerno zauzima poziciju europskog pandana festivalu ULTRA Miami i potvrđuje status jedne od ključnih svjetskih glazbenih platformi.
Osim glazbenog doživljaja, velik dio ULTRA Europe iskustva čini i vizualna komponenta, koja svake godine podiže produkcijske standarde na novu razinu. Glavna pozornica bila je visoka 23 metra i široka 72 metra, a obložena s više od 580 m² LED ekrana. Poseban efekt stvoren je kroz više od sat vremena pirotehnike tijekom tri dana festivala, uključujući više od 2400 pirotehničkih artikala i 1800 litara tekućine za plamene efekte na glavnoj pozornici pri čemu je korištena tzv. "no debris" tehnologija koja jamči maksimalnu sigurnost posjetitelja.
U Splitu zabilježena potrošnja više od 9 milijuna eura
Posjetitelji festivala u Splitu ove su godine svojim dolaskom znatno nadmašili prošlogodišnju potrošnju, donoseći značajan poticaj lokalnoj ekonomiji. Prema podacima Porezne uprave, u sektoru ugostiteljstva u Splitu zabilježena je potrošnja od više od 9 milijuna eura, što predstavlja porast od gotovo 8% u odnosu na prošlu godinu. U maloprodaji su ostvaren promet veći od 24 milijuna eura, a zabilježeno je više od 3 milijuna eura prihoda od smještaja. Trend rasta u svim sektorima pokazuje da ULTRA Europe ostaje važna pokretačka snaga urbane i turističke potrošnje grada Splita, s izravnim koristima za lokalne djelatnike, obrte i pružatelje usluga.
Festival je iz medijske perspektive pratilo preko 300 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara. Osim na terenu, ULTRA Europe 2025 ostvarila je snažan učinak i u digitalnom prostoru. Službeni kanali komunikacije na društvenim mrežama festivala bilježe više od 57 milijuna jedinstvenih impresija čime se opetovano potvrđuje status profila ULTRA Europe kao jednog od najaktivnijih korisničkih profila u regiji.
Koncepet Destination ULTRA ove je godine još snažnije pokazao kako lokalne otočke lokacije mogu postati svjetske glazbene pozornice vrijedne pažnje. Nova destinacija Olife Beach u Milni savršeno je spojila mediteranski ambijent i suvremeni festivalski duh stvarajući jedinstvenu kulisu za novo izdanje ULTRA Beach partyja.
Podrškom partnera i sponzora ULTRA Europe ostvaruje svoj puni potencijal - Hrvatska turistička zajednica pozivala je na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije. Splitsko-dalmatinska županija te Grad Split su kao domaćini i ove godine osigurali svu potrebnu podršku. Festival je imao snažnu podršku domaće tvrtke iNovine.
Puštene su u prodaju i prve ulaznice i to u ograničenim količinama
Festival ULTRA Europe najavio je povratak na Park mladeži, a jedanaesto izdanje će se održati od 10. do 12. srpnja 2026. godine. Na službenoj stranici festivala puštene su u prodaju i prve ulaznice i to u ograničenim količinama. Cijena trodnevne festivalske ulaznice iznosi 179 eura dok je za VIP potrebno izdvojiti 379 eura.
Svi oni koji nisu bili u mogućnosti posjetiti ULTRU i uživati u nastupima najboljih svjetskih DJ-a mogu poslušati setove ovogodišnjih izvođača na službenom Youtube kanalu, na kojem će se krajem godine naći i službeni dokumentarni film o jubilarnom desetom izdanju najvećeg festivala elektroničke glazbe u Hrvatskoj. Sve informacije se, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu i Instagram profilu.