Prva modna kolekcija hrvatskog glazbenog brenda - LOLLIPOP
MATEO MUČNJAK
1.7.2025., 9:00
DIZAJN POTPISUJE ERVIN BEŠIĆ

Prva modna kolekcija hrvatskog glazbenog brenda - LOLLIPOP

Doznajemo kako najbrže rastući hrvatski glazbeni brend koji mladi jednostavno obožavaju, Lollipop, kreće u novu modnu avanturu. Na radost više od 150 tisuća dosadašnjih posjetitelja Lollipopa iz cijele regije, lansirana je prva merch kolekcija uličnog stila s okusom zabave. U najavi je navedeno kako nakon godina kreiranja nezaboravnih partyja inspiriranih glazbom i atmosferom 2000-tih brend je lansirao svoju prvu kolekciju veselu, nosivu i prepoznatljivo svoju. Kolekcija dolazi u ograničenoj količini, a sastoji se od četiri ključna komada – majica, bucket hatova, čarapa i ručnika – pažljivo osmišljenih kako bi uhvatili duh brenda. Dva dizajna, četiri boje i jedan vibe. U kolekciji su predstavljena dva dizajna, Signature, koji donosi jednostavnost s izraženim vizualnim identitetom brenda, uključujući prepoznatljivu Lollipop lizalicu koja je postala svojevrsni simbol. Smile je pak suptilnija varijanta koja kroz smajlić i detaljan pristup komunicira Lollipop brend na diskretniji način.

Prva modna kolekcija Lollipopa kreirana je i dizajnirana u suradnji s kreativcima scene. Dizajn potpisuje Ervin Bešić, a kolekcija je realizirana u suradnji s Holographic Studijom. Svaki komad odražava ono što Lollipop jest – razigranost, optimizam i zajedništvo.

- Posjetiteljima Lollipopa smo htjeli dati priliku da doslovno postanu dio Lollipop priče – ne samo kroz evente, već i kroz ono što nose! - poručuju iz tima Lollipopa. Ova kolekcija nije samo merch, to je vizualni izraz Lollipop zajednice koja raste iza dana u dan. Brend Lollipop do sada je u tri godine organizirao 56 evenata koje je posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja u 12 gradova i tri države.

Proteklog vikenda je Lollipop na Jarunu predstavio dosad najveći event – u subotu je na Velikom jarunskom jezeru nastupila svjetska megazvijezda Sean Paul.

- Lollipop je nastao iz potrebe da se stvori događaj za sve koji su odrasli uz pop-glazbu 2000-tih i 2010-ih te one koji nisu imali tu sreću. U trenutačno vrijeme, kad domaća glazba preuzima većinu klubova, mi smo odlučili napraviti upravo suprotno – dati punu pažnju Pop/RnB/Hip Hop žanrovima stranih izvođača 2000-tih godina. Lollipop danas nije samo party, već platforma, pokret i zajednica ljudi koji se žele zabaviti bez pretenzija, uz glazbu koja im budi emocije djetinjstva i zajedništva! – ističe tim iz Lollipopa.