
Motivi će hrvatskih gradova uskoro doći i na Đakovačke vezove
Smatram kako treba vjerovati u ono što radiš i stvaraš, pa će se stvari slagati onako kako to i zamišljamo, kaže Luka
Ne tako davno pisali smo o mladom kreativcu iz Nuštra, Luki Hojskom, koji je unikatnim pamučnim majicama s motivima naših gradova oduševio Hrvatsku, ali i šire. Njegovi proizvodi ujedno su i nositelji strasti prema kulturi i fotografiji, koja se rodila još u ranom djetinjstvu.
Razne suradnje
Osijek, Vinkovci, Đakovo, Rijeka, Split, Opatija, Zagreb i Vukovar glavne su muze njegova brenda LUKAH PH. Odnedavno izlaže i na slavonskim kulturnim manifestacijama poput Duhova u Nuštru i Svetog Antuna u Vinkovcima, no uskoro dolazi i na Đakovačke vezove te Vinkovačke jeseni. Mladi poduzetnik time će obilježiti nešto više od godinu dana postojanja brenda koji njeguje naša lokalna bogatstva.
- Brend LUKAH PH postoji više od godinu i pol. U početku nisam ni zamišljao da će zainteresiranost biti velika, jer se radi o nečemu za ciljanu skupinu ljudi, koji vole mjesto iz kojeg dolaze. Puno toga sam naučio i dobio mnoge prilike kroz posao te se na taj način usavršavao. Smatram kako treba vjerovati u ono što radiš i stvaraš, pa će se stvari slagati onako kako to i zamišljamo. I dalje su tu kreativne ideje koje će biti pretvorene u nešto nosivo, ali je bitno da kvaliteta bude ista, ako ne i bolja. Ostvario sam razne suradnje s ugostiteljskim i drugim poduzećima, gdje smo povezali moje fotografije s njihovim karakteristikama, ali zadržavajući osobnu autentičnost. Važno je ne odstupati od početnog, ostati u niši koja te zanima i gdje se želiš razvijati, te se na taj način razvijati u najboljem mogućem smjeru. Kada je riječ o podršci, zahvalan sam na ljudima koji su prepoznali moj rad, trud i potencijal. Kupci vole podržavati mlade i ambiciozne ljude – upravo zato rado kupuju njihove proizvode i preporučuju ih drugima. Na taj način šire glas o brendu i pomažu mu da raste. Kada znaš da te netko preporučio, osjetiš koliko ljudi cijene tvoj trud i žele ti biti podrška na putu prema ostvarenju ciljeva - govori Hojski.
S obzirom na brojne upite za različite gradove diljem Hrvatske, cilj mu je, kaže, proširiti ponudu motiva i obuhvatiti još više mjesta koja imaju posebnu priču i značenje za ljude koji ih nose – zbog uspomena ili putovanja. Također, u planu je proširenje asortimana za djecu, pa će tako već ovoga ljeta imati dostupne majice za najmlađe, koji će ponosno nositi prepoznatljive dizajne brenda LUKAH PH. Ove godine prvi put je odlučio izložiti svoje proizvode i uživo.
Pozitivne reakcije
- Prvenstveno zbog kupaca koji do sada nisu imali priliku vidjeti naš asortiman izvan društvenih mreža. Budući da se narudžbe uglavnom odvijaju preko Instagrama i Facebooka, kupci nisu mogli osobno isprobati materijale, vidjeti dizajn izbliza ni doživjeti kvalitetu proizvoda. Upravo zato nam je bilo važno pružiti im taj direktni kontakt s brendom. Prvo smo izlaganje organizirali u Nuštru, u povodu vjerske manifestacije Duhovi. Nuštar je moje rodno mjesto i upravo tamo je sve i počelo. Bilo je prirodno da prvo izlaganje uživo bude upravo ondje, posebno tijekom proslave Duhova, koja okuplja velik broj mještana i posjetitelja. U ponudi smo imali sve naše dizajne – majice, pamučne torbe i hudice. Suradnja je došla spontano, kroz podršku lokalne zajednice, koja prati moj rad od samih početaka. Reakcije su bile iznimno pozitivne - ljudi su prepoznali trud, ideju i autentičnost brenda, a njihova podrška i kupnja dali su mi dodatni poticaj da nastavim razvijati nešto svoje, povezano s ovim krajem - ističe Hojski.
Nakon Duhova sudjelovao je i na manifestaciji Sv. Antun u Vinkovcima, što mu je, dodaje, otvorilo vrata novim kupcima i gradovima. Već se sada priprema i za izlaganje na Đakovačkim vezovima, u nedjelju, 6. srpnja.
- Atmosfera u Vinkovcima bila je nešto drukčija od one u Nuštru jer je bilo nešto više izlagača. Ljudi su reagirali pozitivno na nešto što vide prvi put, te su brojni došli kupiti proizvode i samim time podržati moj brend. Iduće izlaganje nam je u nedjelju, 6. srpnja, na Đakovačkim vezovima, gdje ćemo biti cijeli dan dostupni svim ljudima, znancima, kao i za upite, ako nekoga nešto bude zanimalo. Na ovakvim izlaganjima nudimo kupcima naše proizvode po sajamskim cijenama, koje su nešto niže od stalnih. Izlaganja uživo su mi iznimno vrijedna – ne samo zbog prodaje nego i zbog osobnih susreta, podrške i reakcija ljudi koje mi daju dodatnu motivaciju za daljnji razvoj brenda - zaključuje.
Svi Lukini proizvodi mogu se naručiti preko Instagram i Facebook profila ili na e-mail adresi photo.lh8@gmail.com.