“SRAM” na društvenim mrežama ima više od 140 milijuna pregleda
Najviše pregleda bilo je na TikToku, zatim na Instagramu te na YouTubeu
Druga sezona HRT-ove serije za mlade “Sram” pobudila je iznimno veliko zanimanje publike na društvenim kanalima s čak 142,5 milijuna pregleda u razdoblju od 12. travnja do 1. srpnja, pokazuju podaci produkcijske kuće CMG film koja je proizvela seriju za HRT. Riječ je o kumulativnom broju pregleda na platformama za pregled sadržaja YouTube, TikTok i Instagram,a pojedinačno gledano, najviše pregleda bilo je na TikToku (56,8 milijuna),zatim na Instagramu (53,3 milijuna) te na YouTubeu (32,3 milijuna).
U usporedbi s prvom sezonom hrvatske adaptacije norveškog NRK-a, riječ je o rastu od čak 101 posto. Na YouTubeu seriju je najviše pratila dobna skupina od 18 do 24 godine (44 %). Druga najzastupljenija dobna skupina bili su oni između 25 i 34 godine (30 %), oni između 13 i 17 godina bili su zastupljeni sa 6,5 %, a onim između 45 i 54 godine sa 6,4 %. Na YouTubeu su žene činile čak 85 % publike. Na Instagramu je serija u istome razdoblju imala 2,4 milijuna jedinstvenih posjetitelja s čak 53,23 milijuna ukupnih pregleda. I ovdje je seriju najviše pratila dobna skupina od 18 do 24 godine (45,6 %). Slijedi ju skupina od 25 do 34 godine (28 %). Na Instagramu je nešto veći udio muškaraca nego na YouTubeu, njih 25 % u usporedbi s 75 % žena.
Na TikToku je serija imala 6,9 milijuna angažirane publike. Ukupan broj pregleda na toj je mreži bio 56,89 milijuna, a ponovo je najbrojnija doba skupina od 18 do 24 godine, koja je činila 55,8 % udjela. Slijede ju oni u dobi od 25 do 34 godine (30 %), a dobna skupina u dobi od 35 do 44 godine čini 7,4 %. Preko TikToka serija se najviše prati u Hrvatskoj, Srbiji, BiH, Sloveniji i Njemačkoj.
Kada se gledaju neslužbeni profili likova, najviše pratitelja ima Nora Klarić (Gita Haydar), 100.000 na Instagramu i 71.000 na TikToku, zatim slijedi Roko Marić (Tin Lekić) s 48.000 na Instagramu i 31.000 na TikToku te Eva Šilović (Lucija Stanković) s 38.000 Instagramu i 24.000 na Tik Toku.
Glazba serije na Spotifyu je imala 430 posto više preuzimanja u odnosu prema prvoj sezoni.