Glas Slavonije
MARIN REZIC
MARIN REZIC
MARIN REZIC
MARIN REZIC
MARIN REZIC
MARIN REZIC
MARIN REZIC
MARIN REZIC

Audi A6 e-tron

MARIN REZIC
Audi A6 e-tron
MARIN REZIC
16.12.2025., 7:38
Marin Režić
Sportback e-tron

/Foto/ Audi A6 e-tron: Nova električna era marke iz Ingolstata

Limuzina istodobno odiše profinjenošću i tehnološkim napretkom, baš onako kako se i očekuje od Audija

Audi A6 e-tron označava početak nove električne ere marke iz Ingolstadta. Model donosi spoj tradicionalnog Audijeva luksuza i najsuvremenije električne tehnologije, stvarajući limuzinu koja istodobno odiše profinjenošću i tehnološkim napretkom, baš onako kako i očekujemo od Audija.

Sportska Sportback silueta pruža dojam dinamičnosti čak i dok vozilo miruje, a fluidne linije karoserije i niski otpor zraka (samo 0,22) jasno otkrivaju da je svaka površina pažljivo oblikovana. Prepoznatljiva Audi maska sada je zatvorena, jer za električno vozilo nije nužno da je otvorena, no izvedena je opet dinamično. Auto je, jednom riječju – dojmljiv.

Unutrašnjost donosi ono što se od Audija i očekuje: minimalizam, preciznost i digitalnu sofisticiranost. Novi Audi Digital Stage sustav s tri visokorezolucijska OLED zaslona potpuno mijenja doživljaj vožnje. Materijali su vrhunski - održiva koža, reciklirani elementi i ambijentalna rasvjeta koja se prilagođava ritmu vožnje. U kabini vlada tišina i osjećaj potpune izoliranosti od vanjskog svijeta. Infotainment sustav, temeljen na novom MMI 4.0, donosi logiku i jednostavnost, na koje su Audijevi korisnici već naviknuli.

Ipak, za tradicionalne Audi vozače interijer će zahtijevati određeno privikavanje jer je broj fizičkih tipki sveden na samo nekoliko, zasloni i tipke osjetljive na dodir preuzimaju te zadatke na sebe. No nakon nekog vremena i nakon što sve “sjedne” – uživat ćete u svakom prijeđenom kilometru. Prtljažnik nudi 510 litara prostora, a dodatni “frunk” sprijeda idealan je za kabele i opremu.

Pod karoserijom se krije nova PPE platforma, razvijena u suradnji s Porscheom, koja omogućuje optimalan raspored težine i nisku točku težišta. Testirani model, A6 e-tron performance Edition, raspolaže sa 270 kW (367 KS) i 610 Nm okretnog momenta, uz pogon na sve kotače. U praksi to znači da automobil reagira trenutno – bez kašnjenja, bez buke, bez prenemaganja. Ubrzanje do 100 km/h za 5,4 sekunde djeluje impresivno, ali ono što više oduševljava jest linearno povlačenje snage, koje ostaje jednako snažno i pri većim brzinama.

U vožnji A6 e-tron je pravi “tihi krstaš”. Ovjes ravna svaku neravninu, a upravljač pruža savršenu dozu povratne informacije. I pri 150 km/h automobil ostaje stabilan, smiren i gotovo nečujan. Ni autonomijom Audi nije razočarao. Zahvaljujući bateriji od velikih 100 kWh deklarirani domet prema WLTP ciklusu iznosi do 690 kilometara. U realnim uvjetima, kombinacijom gradske i otvorene vožnje, moguće je računati na oko 550 kilometara. Punjenje je jednako impresivno: na DC punjaču snage 270 kW napunjenost baterije od 10 do 80 posto postiže se za samo 25 minuta. 

LUKSUZ KOŠTA

Audi ovakve razine ima i cijenu, koja nije niska - naš testni model nosi etiketu od gotovo 86 tisuća eura. Audi A6 e-tron nije samo električna verzija postojećeg modela – on je definicija nove poslovne filozofije mobilnosti. U njemu se spajaju tišina, snaga i elegancija u do sada neviđenoj mjeri. On ne pokušava impresionirati agresijom ni brojkama, nego skladom. I upravo je u tome njegova najveća vrijednost.

 

#Audi A6 E-tron
Povezani članci
×