Audi je prelomio, od iduće godine dio je Formule 1
Tri i pol mjeseca prije prve utrke u Formuli 1, Audi je najavio sudjelovanje u najprestižnijem segmentu motosporta. Poručuju kako će Audi donijeti beskompromisnu jasnoću na trkaću stazu i izvan nje. Prema riječima izvršnog direktora Gernota Döllnera, Formula 1 bit će pokretač promjene prema agilnijem, bržem i inovativnijem Audiju. "Ne dolazimo u Formulu 1 samo da bismo bili tamo. Želimo pobijediti. Znamo da se vrhunska momčad u Formuli 1 ne postaje preko noći. Potrebni su vrijeme, upornost i neumorno preispitivanje postojećeg stanja. Do 2030. želimo biti konkurent u borbi za naslov svjetskog prvaka", jasan je Döllner.
Audi R26 Concept vozilo jasna je demonstracija vizije i nudi pregled sheme boja i dizajna prvog trkaćeg automobila Formule 1 marke koji će biti predstavljen u siječnju. R26 Concept jedan je od prvih izraza novog vizualnog identiteta Audija, minimalističke grafičke površine, definirane preciznim geometrijskim rezovima. Projekt Formule 1 strateški je vodeći projekt za Audi, a cilj je nadahnuti i kupce i zaposlenike. Razvoj i utrke odvijaju se unutar ekonomski privlačnog okvira: ograničenje troškova koje se primjenjuje na sve momčadi osigurava jasno definirani proračun i uvjete, a globalni doseg Formule 1 nudi snažnu izloženost marke i mogućnosti sponzorstva.
Motosport je dio DNK marke Audi i oduvijek je bio pokretačka snaga tehnološkog napretka i inovacija. Od prvog Grand Prix automobila s motorom u sredini do quattro pogona na sve kotače u reliju te dizelskih, hibridnih i električnih pogonskih sklopova u Le Mansu, Formuli E i na reliju Dakar, Audi je ostvario uspjeh u svakom projektu zahvaljujući odlučnosti, hrabrosti, ustrajnosti i momčadskom duhu, uvijek otvarajući nova područja. Sudjelovanje marke Audi u Formuli 1 ima za cilj nastaviti taj uspješan pristup.
Kako bi se uključio u Formulu 1, Audi je početkom ove godine u cijelosti preuzeo Sauber Grupu u Švicarskoj, čime je stvorio uvjete za uključivanje katarskog državnog fonda kao investitora. Na čelu Audi F1 projekta su bivši šef Ferrarijeve momčadi Mattia Binotto i Jonathan Wheatley (prethodno Red Bull). Što se tiče vozača, tu su iskusni Nico Hülkenberg (Njemačka) i mladi talent Gabriel Bortoleti (Brazil).
Od proljeća 2022. Audi razvija pogonsku jedinicu za Formulu 1 na Neuburg an der Donau. Sastoji se od V6 motora na unutarnje izgaranje (ICE) s obujmom od 1,6 litara i turbopunjačem, sustava za povrat energije (ERS) uključujući pohranu energije (ES) i jedinice električni motor-generator (MGU-K) te elektroničke upravljačke jedinice (CU-K). Uz pogonsku jedinicu, u Neuburgu se razvija i mjenjač. Zajedno s pogonskom jedinicom čini pogonski sklop. Dvije godine poslije kompletan pogonski sklop prvi je put dinamički radio kao jedinica u simulaciji utrke na ispitnim valjcima. Prve pogonske jedinice za upotrebu na trkaćoj stazi sada su dovršene i bit će isporučene iz Neuburga an der Donau na njihove odgovarajuće lokacije počevši od prosinca.
Momčad razvija i izrađuje trkaće automobile u tvornici F1 u Hinwilu. Švicarska lokacija također je odgovorna za planiranje i provedbu utrka.