Ibiza i Arona, ukrasi rođendanske torte
Ibiza i Arona, osvježena dizajna i poboljšane unutrašnjosti, brzo dolaze kako bi uveličale proslavu 75. rođendana Seata
Prigodom obilježavanja 75. godišnjice postojanja, SEAT otvara novo poglavlje redizajnom svojih dvaju najpopularnijih modela, Ibize i Arone. Nova izdanja ne samo što slave nasljeđe marke nego i učvršćuju njezinu predanost dostupnoj mobilnosti. Nove Ibiza i Arona nastavljaju podizati letvicu u svojim segmentima energičnim dizajnom i naprednom tehnologijom. Oba su vozila unaprijeđena u skladu s tri osnovna pristupa: osvježen vanjski izgled, profinjena unutrašnjost i još bolja ponuda ukupne vrijednosti.
- Uz osvježenje vanjskog izgleda, dodatno poboljšavamo vrijednost i privlačnost tih modela. Istovremeno, pripremamo oba modela za budućnost i za usklađenost s nadolazećom normom EU7 te uvođenje blagih hibridnih pogona - kaže Markus Haupt, izvršni direktor marke SEAT.
Ibiza je istinska ikona u svom segmentu. Od uvođenja na tržište 1984. godine prodano je više od šest milijuna primjeraka u svih pet generacija, koje su stalno unaprijeđivane novim idejama te su nadahnjivale mlade, kreativne i progresivne vozače.
Arona, gradski SUV, stekla je mnoštvo sljedbenika od svog predstavljanja na tržištu 2017. godine. Nakon gotovo 750.000 prodanih primjeraka nastavlja oduševljavati vozače koji žele energičan, mladenački SUV spreman za sve gradske izazove.
Stražnji kraj nove SEAT Ibize uvodi novo dizajnirani branik, koji naglašava sportski karakter i mladenački stav vozila. Vodoravno povišeno stop-svjetlo prošireno je kako bi vozilo izgledalo šire. Tamni aluminijski natpis modela, bilo da se radi o modelu Ibiza ili Arona, dodaje moderan, izražajan završni dodir. U verzijama opreme FR laserski ugraviran logotip FR na B stupu daje suptilan, a ipak sportski završni dodir. Sportske proporcije dodatno su istaknute novom ponudom kotača od lakog metala s učinkovitijom tehnologijom guma. Ponuda uključuje nove dizajne kotača od lakog metala za svaki model: Ibiza dodaje dvije opcije od 17 i dvije od 18, a Arona dobiva dvije opcije od 16 i dvije od 18 inča. Kotači su u ponudi kako u boji laka karoserije tako i u dijamantno poliranoj varijanti, a pridružuju se postojećoj ponudi kako bi omogućili bolji vizualni dojam i veću mogućnost individualizacije. Osvježene su i palete boja, i to živahnijim, mladenačkim bojama. Uspon generativne umjetne inteligencije stvorio je nadrealnu estetiku smjelih geometrija, neočekivanih kompozicija i živahnih boja.
U unutrašnjosti su u oba modela poboljšani kvaliteta, dizajn i povezivost, bez kompromisa oko njihova zaštitnog znaka: prostranosti i preciznosti. U kabini su uvedeni novi reljefni materijali, tamnija krovna obloga i suptilni, neutralni akcenti na otvorima za ventilaciju, čime unutrašnjost postaje profinjenija. Kod FR opreme, koja će prva biti predstavljena na tržištu, sportska sjedala postaju serijska, što pridonosi sportskom stilu i povećava komfor, nudeći savršenu ravnotežu između svakodnevne upotrebljivosti i osjećaja dinamičnosti tijekom vožnje. Nova stakla i stupovi crne završne obrade odlučujući su za profinjenost kabine prepune karaktera, a dopunjeni su reljefnim tekstilom presvlaka sjedala i obloga vrata te mekim materijalima, koji dodaju osobnost i osjećaj kvalitete. S tehničke strane, oba modela dolaze s poboljšanim digitalnim značajkama, uključujući novi SEAT sound sustav sa šest zvučnika, subwoofer i 300-vatno pojačalo za Hi-Fi zvučno iskustvo.
Pod poklopcem motora nalaze se benzinski motori od 80 do 150 KS. Motor 1.0 MPI 80 KS ima tri cilindra i 5-stupanjski ručni mjenjač, a 1.0 TSI ima 95 KS. Snažniji, 1.0 TSI, snage je 115 KS ima 6-stupanjski ručni ili 7-stupanjski DSG mjenjač. Najsnažniji, 1.5 TSI, doseže 150 KS iz četiri cilindra uz 7-stupanjski DSG mjenjač.
Dizajnirana, razvijena i proizvedena u SEAT pogonima u Matorellu u Barceloni, oba će modela biti uvedena na tržište u siječnju 2026.