USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
13.5.2025., 11:15
Novi modeli podignuli su prodajne brojke

Tijekom travnja Kia prodala 274.437 auta diljem svijeta

Kia Corporation nedavno je objavio da je u travnju ove godine prodao 274.437 vozila diljem svijeta, što je porast od 5,0 posto u odnosu prema prethodnoj godini, uglavnom zahvaljujući novim modelima. Novi modeli poput električnog SUV-a EV3, koji je proglašen Svjetskim automobilom godine na dodjeli nagrada World Car Awards 2025., električne limuzine EV4 (dostupne u Europi krajem godine) i pick-upa Tasman (nije dostupan u Europi) pomogli su povećati prodaju. Uvođenje tih modela podržalo je prodaju najprodavanijih SUV-ova, uključujući Sportage i Seltos.

Kijini SUV-ovi predvodili su prodaju Kije u travnju, a Sportage je prodan u 47.737 primjeraka diljem svijeta. Uspješnu prodaju zaokružio je Seltos SUV s 25.543 prodana vozila, a slijedi ga Sorento SUV s 23.855 prodanih automobila. Prodaja izvan Koreje (isključujući vozila za posebne namjene) porasla je za 4,6 posto u usporedbi s istim razdobljem 2024. godine, na ukupno 223.113 vozila. Na tržištima izvan Koreje Sportage SUV bio je glavni pokretač uspjeha s 41.034 prodana primjerka, a slijedi ga Seltos SUV s 20.442 primjerka. Ukupna prodaja modela K3 (poznatog kao Forte u nekim zemljama) i limuzine K4 dosegnula je 16.666 vozila.

USTUPLJENA FOTOGRAFIJA

U travnju je Kia na korejskom tržištu prodala 51.005 vozila, što je porast od 7,4 posto u odnosu prema istom razdoblju prošle godine. U domaćem okruženju najpoželjniji je bio Sorento, s 8796 prodanih vozila. Jednovolumen Carnival slijedio je sa 7592 prodana primjerka, a Sportage je ostvario prodaju od 6703 vozila. EV3 bio je Kijino najprodavanije električno vozilo u travnju. Kia želi održati prodajni zamah cijele 2025. godine, a važnu ulogu igraju novi modeli poput EV4 i Tasmana. Tvrtka planira nastaviti rast i učvrstiti svoju vodeću poziciju u elektrifikaciji strategijama usmjerenima na kupce i strateška ulaganja.

USTUPLJENA FOTOGRAFIJA

Kao i sve druge velike kompanije, Kia pozorno prati sve događaje na tržištu, posebice zbog carina. U ponedjeljak je zabrinutost malo splasnula nakon objave informacije da su Kina i Sjedinjene Države snizile recipročne carine sa 125 na 10 posto u idućih 90 dana. Sve to trebalo bi pridonijeti boljoj prodaji automobla i njihovu plasmanu na inozemna tržišta.