
AD Plastik Grupa ostvarila 2,15 mil. eura netodobiti
AD Plastik Grupa je u 2024. ostvarila netodobit od 2,15 milijuna eura, za razliku od prethodne godine, kada je imala gubitak od 1,3 milijuna eura, pokazuju podatci iz financijskog izvješća. U tvrtki očekuju da će serijska proizvodnja projekta, koja počinje u ovoj godini, dodatno poboljšati njezinu operativnu i financijsku učinkovitost. Poslovni prihodi Grupe iznosili su 152,96 milijuna eura, što je povećanje od 18,2 posto u odnosu prema prošloj godini. Istovremeno, EBITDA je porasla za 83,2 posto, dosegnuvši 13,21 milijun eura.
Ostvareni rezultati odraz su realizacije novih projekata, optimizacije poslovnih procesa i povećane iskorištenosti kapaciteta. Novi projekti pokazali su se ključnim pokretačem rasta prihoda, te će njihova daljnja realizacija pozitivno utjecati na poslovne rezultate u 2025. i sljedećim razdobljima, uz dodatno povećanje iskorištenosti kapaciteta i profitabilnosti, istaknuli su iz tvrtke.
- Iza nas je godina stabilnog rasta, strateških iskoraka i prilagodbi u dinamičnom poslovnom okruženju. Unatoč makroekonomskim izazovima i neizvjesnostima na globalnom automobilskom tržištu, ostvarili smo zapažen poslovni rezultat, koji potvrđuje uspješnost naše strategije usmjerene na rast i optimizaciju poslovanja - kazao je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen. Tvrtka je ugovorila nove poslove u vrijednosti od 54,8 milijuna eura, a početak 2025. obilježilo je sklapanje velikog ugovora, u vrijednosti od 126,8 milijuna eura, s novim kupcem na europskom tržištu.
Automobilska industrija, kako ističu iz tvrtke, prolazi kroz razdoblje velikih promjena, pri čemu tržišni trendovi jasno upućuju na potrebu prilagodbe potrošačkim navikama. Istovremeno, regulatorne promjene i makroekonomska neizvjesnost zahtijevaju dodatnu fleksibilnost u poslovanju. “U 2025. ulazimo spremni za daljnji rast, jačajući svoju konkurentsku poziciju i stvarajući održivu vrijednost za sve dionike. U vremenu dinamičnih promjena ostajemo usmjereni na stvaranje kvalitetnih i pouzdanih rješenja koja zadovoljavaju visoke standarde naših kupaca i sve zahtjevnijeg tržišta. Nastavljamo graditi poziciju pouzdanog partnera, spremnog za izazove i prilike koje donosi budućnost”, zaključio je Došen.