Glas Slavonije

Glas Slavonije Glas Slavonije

  • Novosti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Crna kronika
    • Ekonomija
  • Osijek
  • Regija
  • Sport
    • NK Osijek
    • Nogomet
    • Košarka
    • Rukomet
    • Odbojka
    • Ostali sportovi
  • Mozaik
    • Zvjezdarnica
    • Kultura
    • Film i TV
    • AutoGlas
    • Zdravlje
    • Dome slatki dome
    • Tehno
    • Gastro
  • Magazin
  • Kolumne
  • Osmrtnice
    • Obavijest o smrti
    • Posljednji pozdrav
    • Sjećanja
Copyright © Glas Slavonije 2023.
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
Renault četvorka
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
22.10.2024., 06:15
Milan Bugarić
nova generacija, sa strujom

/Galerija/ Istinske legende su u pravilu neponovljive

Novi Renault 4 E-TECH s novom “peticom” dijeli platformu,

instrument-ploču, pogonski sustav, ali je, zanimljivo, veći

Renault 4 E-TECH električni je model s pet vrata veličine poput Fiata 600e, Jeepa Avengera i Opela Mokke, a dijeli mnoge komponente s Renaultom 5 E-TECH - između ostalog platformu, instrument-ploču i pogonski sustav - ali je veći, ima prostraniju kabinu i prtljažnik. K tomu, karoserija mu je odignutija od tla u usporedbi s novom "peticom".

Proizvodnja "četvorke" počet će u veljači 2025., prodaja nešto poslije, a tada ćemo znati i njezinu cijenu. Oni koji žele biti sigurni da će je prvi posjedovati, mogu se prijaviti, uplatiti avans i - čekati kako bi bili među prvima koji će ući u novu generaciju legende. Istina, u ovom trenutku dolazi znakovito, ali čim se spomene Renault 4, naviru sjećanja, emocije, često dolazi i do otpora bilo kakvom "renoviranju" ili "repozicioniranju" automobila koji mnogima znači i - emociju. Renault 4 je jednostavno bio jedan i jedinstven, unikatan, što znači i - neponovljiv.

Obnova duha

Da, bilo je u ne tako davnoj prošlosti pokušaja da se obnovi duh "četvorke". Najsnažnije su ta gibanja bila izražena prigodom pojave Kangooa. Po korisnosti, polivalentnosti i sposobnostima i jest to bio istinski automobil s duhom "četvorke". Ali ne, nije bio "četvorka". Iako ga ni u kojem slučaju nisu tako najavljivali, možda je po mnogim elementima najbliži izvornom duhu Renaulta 4 bio - Twingo. Dakako, njegova prva genijalna generacija, koja je mogla i - nezamislivo. No novo doba, novi motivi, nova "četvorka". Sada u duhu vremena - električna.

Veliki prtljažnik

Prtljažnik ima obujam 375 litara, jedan od najvećih u svom segmentu, sasvim blizu Meganeu E-TECH (389 l), ali ne i Capturu (422 l). Pod se može podići kako bi se otkrio plići pladanj u dijelu koji je najbliži sjedalima i dublji u dijelu najbližem rubu za utovar. Ako naručite opcijski zvučni sustav Harman Kardon, taj je prostor neiskoristiv jer ga zauzimaju zvučnik i pojačalo. Vrata prtljažnika imaju motorizirano upravljanje i upravljanje bez ruku (pokretom noge ispod odbojnika). Nasloni stražnjih sjedala su preklopivi, što omogućuje prijevoz dugih predmeta.

Postoje njezine dvije verzije, koje se naziva "urban autonomy" i "comfort autonomy". Prva ima 122 KS, bateriju od 40 kWh i domet "više od 300 km". Druga je jača, 150 KS, baterija ima 52 kWh i domet "do 400 km". Podatci o autonomiji su pod navodnicima jer čekaju odobrenje. Maksimalna brzina obiju verzije ograničena je na 150 km/h. Sasvim dovoljno.

Ugrađeni punjač za bateriju podržava do 11 kW izmjenične struje i dvosmjeran je, odnosno, osim što prihvaća energiju preko priključka za punjenje, spreman ju je predati vanjskom potrošaču, poput sušila za kosu ili aparata za brijanje.

Multimedija

Ta je funkcija poznata kao V2L (vehicle-to-load) i u slučaju Renaulta 4 E-TECH izlazna snaga ograničena je na 3,7 kW. S istosmjernom strujom vršna snaga punjenja je 80 kW za Renault 4 od 122 KS i 100 kW za verziju od 150 KS. Renault navodi da je u oba slučaja vrijeme punjenja od 0 do 80 posto 30 minuta.

Sva multimedijska tehnologija i tehnologija povezivanja identična je onoj u R5. Zaslon na kojem se prikazuju instrumenti je sedam ili deset inča, ovisno o razini opreme, a onaj multimedijskog sustava uvijek je deset. Sjedala - također ista kao u R5 - dobro pokrivaju tijelo i uz dostupne prilagodbe lako se nalazi idealan položaj. Kao i kod R5, dojam je da je vjetrobransko staklo nisko i da je prednji stup s vozačeve strane prepreka preglednosti.

Svakako stvara želju za istraživanjem i konkretnim doživljajem. Sad, je li Renault 4 uistinu Renault 4... Odgovor ipak prepuštamo svima onima koji su posjedovali svoj vlastiti - Renault 4.

#Renault 4 E-tech#Električni Automobil
Povezani članci
Renault 4 e-tech electric
Svjetska premijera 14. listopada u Parizu

Otkrivene prve fotografije renaulta 4 e-tech electric

DS N8
NOVA NOMENKLATURA
Francuski premium - DS Nº8
Kineske prodavnice automobila otvaraju se u Rusiji rekordnom brzinom. Od početka godine broj auto salona koje prodaju vozila iz Kine povećao se sa 300 na 936 u više ruskih gradova."Ruski prodavci automobila nikada nisu zabilježili tako brz rast broja prodavaca automobila iz Kine kao ove jeseni", rekli su dileri napominjući da je od jula do novembra otvoreno 185 salona, navodi se u izvještaju časopisa "Pronađi auto", prenose "RIA Novosti".Vodeći brend među novim dilerima bio je "Ekid" sa 48 radnji. Otvoreno je i 47 novih franšiza brenda "Omoda", dok je "Čeri" sada vodeći kineski brend sa 167 dilera u Rusiji."Gili" je takođe povećao broj prodavaca automobila za trećinu u prvih 10 mjeseci, sa 44 nova otvaranja, čime je ukupan broj prodajnih salona kompanije u Rusiji dostigao 133."Među ostalim kineskim proizvođačima koji nisu ušli u prvih 10, treba pomenuti, novi brendovi "Voja" i "Skivel", koji su ove jeseni već otvorili tri nove prodavnice, kao i GAK sa jednim novim prodajnim mjestom", navodi se u izvještaju.Popularnost kineskih automobila u Rusiji raste poslije odlaska evropskih, američkih i japanskih brendova sa tog tržišta. Mnogim proizvođačima automobila bilo je teško da nastave sa radom u zemlji zbog logističkih poremećaja koji su nastali uvođenjem zapadnih sankcija, nakon što su obustavljene isporuke automobila i rezervnih dijelova Rusiji, prenosi "AutoBlog".
KOMERCIJALNI RAZLOZI
Chery odgađa proizvodnju
×
Novosti
Sport
Mozaik
Magazin
Kolumne
Marketing
Politika privatnosti
Politika kolačića
Impressum
Pravila prenošenja sadržaja
Pravila komentiranja
Agroglas
Glas Slavonije
Copyright © Glas Slavonije 2024.