Đuričić je opet odvozio 2000 kilometara u jurećoj trokolici
Policija ga je zaustavila na naplatnim kućicama, ne zbog kontrole, već “fotkanja”
Međunarodna izložba automobila "Stance Adria", održana u Jadranovu, okupila je tristotinjak "spuštenih" automobila, no rijetko je koji dobio pažnju kao jedna nesvakidašnja trokolica. Ovaj se put nije radilo o žutanjku s bočnim natpisom "New York - Paris - Peckham", već raritetnom primjerku beskrovnog dvosjeda Vanderhall Venice, koji je do Jadrana doputovao zaobilaznom rutom iz njemačkog Passaua. Njegov upravljač Dalibor Đuričić, Osječanin na radu u ovom pograničnom gradu, u Veniceu je zajedno sa suprugom Anamarijom prešao više od 1200 kilometara, obišavši Linz, Beč, Budimpeštu i Osijek (o čemu smo pisali).
- Prošle godine sam na Street Raceu u Osijeku predstavio Vanderhall Carmel, što je sličan model ovome. On ima krov i nije bio modificiran, a gdje god sam se zatekao, zaustavljali su me. Venice je još veća atrakcija, maloprije me je policija zaustavila na naplatnim kućicama, ne zbog kontrole, nego zato da se slikaju. U nekoliko dana u Hrvatskoj već su me upoznali i prolaznici i novinari, stigli su me i prijaviti jer kažu da se neregistrirana formula vozi po gradu. Ovaj Vanderhall je bomba, u njemu je sirova snaga - kaže Đuričić dok našem fotoreporteru spremno pozira pokraj endema američke proizvodnje.
Venice je automobil namijenjen za cestovnu vožnju, u saveznoj državi Utah proizvodi se serijski, ima 1.5 turbomotor, kotače od 18 cola, 200 konja, 30-litreni rezervoar i 650 kilograma. Trokotač koji vozi Đuričić proizveden je 2021. godine, uredno je registriran i uređen prema "stage 1" modifikacijama, s punim tankom prelazi i više od 300 kilometara, a kada ga se stisne, može dostići brzine veće od 200 kilometara na sat. U dodatnoj opremi ima sve što jedan vozač može poželjeti, od kožnog interijera i grijanih sjedala do bluetootha, no njegovi će vozači morati biti spremni da atraktivnost plate komforom. Naime, u automobil bez krova i bez vrata ulazi se kao u kadu.
- Dok se u njemu ne provozaš, nisi ni svjestan koliko je nizak. Pri velikim brzinama i glatkom asfaltu nije lako upravljati njime, moraš imati iskustva s ovakvim vozilima i moraš se naviknuti na njega.