Zdravlje
ODRŽAVANJE HORMONSKE RAVNOTEŽE

Svjetski hit "Post za žene" dr. Mindy Pelz
Objavljeno 10. lipnja, 2024.
Ako ste već pokušali postiti, ali vam se čini da nije bilo nikakvih rezultata, u ovom sjajnom vodiču pronaći ćete program prilagođen vašim potrebama s pomoću kojega ćete riješiti probleme s prekomjernom težinom, čestim upalama i usporenim metabolizmom koji narušavaju vaše zdravlje i kvalitetu života. Mnogi stručnjaci za post predlažu samo univerzalna rješenja koja ne odgovaraju specifičnim potrebama ženskog tijela i njihovih hormona.

No Dr. Mindy Pelz, ugledna stručnjakinja za žensko zdravlje i post, svojim preporukama i savjetima koje dijeli na svom iznimno popularnom podcastu na YouTube kanalu i društvenim mrežama, pomogla je milijunima žena diljem svijeta da povrate formu i prihvate novu paradigmu zdravlja koja funkcionira za čudesni ženski organizam. Dr. Pelz najprije nas upoznaje s različitim stilovima posta: povremenim (12 – 16 sati), autofagijskim (dulji od 17 sati), postom za resetiranje crijeva (24 sata), postom za trošenje masti (36 sati), postom za resetiranje dopamina (48 sati) i postom za resetiranje imunosnog sustava (dulje od 72 sata). Potom nam pokazuje kako uskladiti post i menstrualni ciklus (i u slučaju da ste ušli u menopauzu, postoji rješenje za vas), kako sigurno slijediti produljeni post (od 17 do 72 sata) te koje su najbolje namirnice za prekid posta i kako izgleda optimalna prehrana za održavanje metaboličkog zdravlja. Usto, detaljno objašnjava 30-dnevni program posta za resetiranje u kojem se kombinira post i normalna prehrana, a tu su i isprobane strategije i protokoli specifični za poje­dine zdravstvene probleme, kuharica sa šezdesetak ukusnih recepata kao i korisni trikovi i alati koji će pomoći ženama poput vas da u svoj život uspješno ugrade razdoblja posta. J.Kn.
Možda ste propustili...

DRUŠTVENO OKRUŽENJE I VEZE

Ljeti smo češće usamljeni i tužni

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana