Autoglas
VOLKSWAGEN

ID. Code, električni koncept stvoren za kinesko tržište
Objavljeno 30. travnja, 2024.
VW planira pristupiti novim kupcima u Kini električnom podmarkom - ID.UX
Modelom ID. Code Volkswagen sustavno nastavlja sa svojom strategijom "U Kini za Kinu". To konceptno vozilo ima svjetsku premijeru na sajmu Auto China 24, koji se održava do 4. svibnja u Pekingu. Riječ je o velikom električnom SUV-u, dizajniranom za četvrtu razinu potpuno autonomne vožnje. Tu je i nova progresivna ID.UX podmarka (za mlađe), koja igra ključnu ulogu u profilu Volkswagen koncerna na kineskom tržištu.

Uz premijeru ID. Codea, Volkswagen je dao prvi uvid u novi jezik dizajna budućih modela. Konceptno vozilo razvijeno je posebno za kupce u Kini, a s moćnim, čistim i fluidnim površinama podsjeća na Gran Turismo. Vanjski dizajn također funkcionira kao projekcijska površina za sljedeću generaciju svjetlosnih i zaslonskih sustava potpomognutih umjetnom inteligencijom.

Inače, ID. obitelj narast će na ukupno 16 modela do 2030. To uključuje pet električnih vozila nove ID.UX podmarke, koja će svoj debi proslaviti 2027. Volkswagen također korak po korak predstavlja električne verzije svojih ICE modela i proširuje svoj portfelj u Kini novim, visokoučinkovitim plug-in hibridima s električnim dosegom većim od 100 kilometara. Dvanaest novih ICE modela i šest hibridnih imat će svoj debi 2030. Usto, Volkswagen dopunjuje dokazane MQB i MEB arhitekture vozila dodavanjem lokalnih platformi u Kini, na primjer, u partnerstvima kao što je suradnja s XPENG-om. Nadalje, Volkswagen China Technology Company (VCTC), sa sjedištem u Hefeiju, razvija prvu električnu platformu koncerna posebno za Kinu. Najmanje četiri dodatna modela za početni električni segment trebala bi biti izgrađena na platformi China Main Platform (CMP) od 2026.

Višestruke platforme omogućuju Volkswagenu da svojim kupcima ponudi prave proizvode u svim relevantnim segmentima i da zadovolji sve potrebe. Volkswagen ponudu električnih vozila za nove skupine kupaca u Kini širi sa ID.UX, koji kombinira dokazane VW vrline s DNK dizajnom. Značajke specifične za marku uključuju progresivan vanjski dizajn s unutrašnjošću usmjerenom na vozača, s potpuno novim konceptom zaslona i upravljanja (HMI) za mlade kupce.

Milan Bugarić
VW POJAČAVA RAD U KINI
Volkswagen jača ekosustav proizvodnje, razvoja, nabave i proizvodnje baterija u Kini. Do kraja godine broj zaposlenika na lokaciji za istraživanje i razvoj u Anhuiu narast će na 3000. Intenzivira se lokalizaciju kako bi se postigli znatno kraći razvojni cikluse. Kineski partneri, XPENG, Horizon Robotics i Thundersoft bit će integrirani u proces razvoja.