Veliko značenje Bavarske za hrvatski turizam
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na njemačkom tržištu uvodi nekoliko organizacijskih promjena. Naime, Ispostava HTZ-a u Münchenu postat će predstavništvo zbog velikog značenja Bavarske za hrvatski turizam.
Također, Predstavništvo HTZ-a u Frankfurtu, koje vodi direktor Romeo Draghicchio, seli se u Berlin. Voditeljica Ispostave u Münchenu je Nera Miličević. "Njemačka je za hrvatski turizam najvažnije tržište, koje u ukupno ostvarenim noćenjima na razini godine ostvaruje udio od oko 22 %. Upravo je zato, ali i zbog potrebe daljnjeg jačanja promotivnih aktivnosti, procijenjeno da je na tom tržištu oportuno djelovati preko dva predstavništva. Tako se dosadašnja Ispostava u Münchenu pretvara u predstavništvo, koje je samostalno u radu, za razliku od ispostave. Predstavništvo sa sjedištem u Münchenu bit će nadležno za šire tržište, odnosno za Bavarsku, Baden-Wuerttemberg i Švicarsku, osim švicarskog kantona Ticino, koji će i nadalje pokrivati Predstavništvo u Milanu. Kako iz tih saveznih država u našu zemlju dolazi većina turista, primarno cestovnim pravcima, te kako sa Švicarskom čine logičnu tržišnu cjelinu, strateški pristup tim područjima i tržištima je različit nego ostatku Njemačke, gdje je za daljnje jačanje tržišne pozicije nužna još snažnija uspostava strateških partnerstva s avioprijevoznicima i turoperatorima. Upravo je zato planirano i preseljenje Predstavništva u Frankfurtu u Berlin, čime će se postići dodatan iskorak prema još snažnijoj promociji i vidljivosti Hrvatske, kako na jugozapadu Njemačke tako i u Švicarskoj, gdje vidimo potencijal za dodatni rast", pojašnjava HTZ.
U tijeku je i izbor direktora u budućem predstavništvu HTZ-a u Münchenu, kao i u Predstavništvu u Seulu. Prijave za natječaj su bile otvorene do 13. kolovoza. Slijedi pregled dokumentacije, kao i razgovori s kandidatima, a potom povjerenstvo šalje prijedloge Turističkom vijeću HTZ-a na usvajanje.