Autoglas
JUŽNOKOREJSKA MARKA ODLIČNO POSLUJE

Kijin tržišni udio u Europi doseže 5,2 %, prodaja raste
Objavljeno 27. rujna, 2022.

Kijin tržišni udio u Europi u prvih osam mjeseci ove godine povećao se na 5,2 %, što je porast od 0,6 % u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Prvi put registriranih vozila Kia u Europi (Kia tu ubraja zemlje članice EU-a, EFTA-e i Ujedinjeno Kraljevstvo) do kraja kolovoza bilo je 372.729, što je povećanje od 12 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine kada je ovaj brend prodao 331.624 primjerka. Ti rezultati uveliko se razlikuju od ukupnog europskog tržišta putničkih vozila koje se u tom razdoblju s gotovo šest milijuna prodanih novih putničkih vozila smanjilo za 12 %. Najnoviji podatci ACEA također naglašavaju Kijin posebno uspješan srpanj, s ukupno prodanih 45.238 vozila. To predstavlja tržišni udio od 5,2 posto, u odnosu na 4,6 posto u srpnju prošle godine. Srpanj je i prvi mjesec u kojemu je Kijina matična tvrtka Hyundai Motor Group, koju čine sestrinski brendovi Hyundai, Kia i Genesis, završila na trećem mjestu u ukupnoj prodaji vozila u Europi.



Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: "Međunarodno tržište automobila se i dalje suočava s velikim izazovima, uključujući nestašicu komponenti i potražnju potrošača na koje utječu sve veći životni troškovi. Usprkos tome Kia i dalje bilježi impresivne prodajne rezultate. Naša iznimna ponuda modela koja uključuje sve veću gamu nagrađenih elektrificiranih modela postavlja nas u dobar položaj, jer sve više europskih potrošača traži efikasna i privlačna rješenja održive mobilnosti prilagođena njihovim potrebama."

Početkom ove godine Kia je predstavila potpuno novi Niro, beskompromisno rješenje za sve one koji traže elegantan i praktičan ekološki prihvatljiviji crossover. Potpuno novi Niro, raspoloživ kao hibrid (HEV), priključni hibrid (PHEV) i potpuno električni (EV) crossover, idealan je izbor za one koji žele smanjiti troškove vlasništva svog vozila. HEV i PHEV izvedba opremljene su s 1,6-litrenim benzinskim motorom GDI Smartstream, dok Niro EV pruža isključivo električni doseg do 460 kilometara (WLTP standard, kombinirano).

Milan Bugarić
Najčitanije iz rubrike