Autoglas
MINIJATURA STILA

FIAT slavi 65 godina svoje gradske ikone, modela 500
Objavljeno 23. kolovoza, 2022.
Fiat 500 dostupan je u 38 država Europe, Južne Amerike, Bliskog istoka i Japana

Sada davne 1957. godine minijaturni Fiat bio je simbol novog slatkog života i uz veći Fiat 600 motorizirao je poratnu Italiju. Njegov 50 godina mlađi nasljednik također je postao europski hit, a i nova je električna iteracija na samom vrhu prodajnih ljestvica.



Kao i njegova dva prethodnika, koja su, svaki na svoj način, obilježila svoje razdoblje, i novi potpuno električni i jedini električni model 500 postao je pravi hit. U samo dvije godine izabralo ga je više od 100.000 kupaca te se uspeo na podij europskog EV tržišta. Ostao je najprodavaniji EV u Njemačkoj, nadmašivši čak i domaće proizvođače električnih vozila. Osim toga, na vodećem je mjestu u Italiji i među tri vodeća u Francuskoj i Španjolskoj.


- Stvorili smo mobilnost dostupnu svima, predvodnici smo gradske mobilnosti, a naš je novi cilj redefinirati ju i učiniti održivijom za sve, a pritom ne odstupiti od naše krilatice – zeleno je samo ako je zeleno za sve - rekao je tom prigodom Oliver Francois, glavni izvršni direktor tvrtke FIAT i globalni direktor marketinga tvrtke Stellantis Global.

Dizajniran i proizveden u Torinu, električni Fiat 500 simbol je talijanske kreativnosti i osvaja ljubitelje talijanskih proizvoda diljem svijeta. Novi Fiat 500 trenutno je dostupan u 38 država i četiri zemljopisna područja: u Europi, Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i u Japanu. Uspjeh ovog modela ovjenčan je s 30 međunarodnih nagrada dodijeljenih u devet država od publike i struke, čime je postao najnagrađivaniji FIAT u povijesti. FIAT je odlučio ubrzati provedbu svoje elektrifikacijske strategije na putu k održivijoj budućnosti.


Tako Fiat trenutno ima sveobuhvatnu ponudu elektrificiranih modela u Europi, a od 2024. godine svi novi Fiatovi modeli na Starom kontinentu bit će električni. U 2027. godini FIAT planira u Europi postati potpuno električan. Kao posebnu rođendansku čestitku svojoj ikoni FIAT predstavlja dvije nove priče koje na zabavan način pokazuju zašto je novi Fiat 500 istinski nositelj promjene.

Mato PAVLIČEVIĆ
ELEKTRIČNA VOŽNJA ODRŽIVA MOBILNOST
U spotovima “Evergreen” i “The Stick” pojavljuje se aktivist i oskarovac Leonardo DiCaprio, koji je “zeleni” ambasador novog Fiata 500 od samog predstavljanja tog modela. FIAT preuzima riječ i objašnjava da se treba s radošću brinuti o našem planetu i da je voziti električni automobil i biti zagovornik održive mobilnosti na cestama veselo i zabavno.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike