Autoglas
OSJEČANKA ĆE PEUGEOTOM 2008 NA TENISKE TURNIRE

Donna ambasadorica brenda automarke Peugeot u Hrvatskoj
Objavljeno 30. studenog, 2021.

Osječanka Donna Vekić, koja je prošlog mjeseca osvojila svoj treći teniski WTA turnir, potpisala je jednogodišnju suradnju s markom Peugeot te je postala njezina ambasadorica brenda u Hrvatskoj. Tenis je dio Peugeota od davnih dana, a ovaj sport najbolje predstavlja njegove vrijednosti. Tenis je sport koji je utkan u gene marke gotovo 50 godina. Peugeot aktivno surađuje s ključnim organizacijama i igračima u tenisu te je svakako jedan od najvidljivijih brendova automobila.



U skladu s tim Peugeot se u Hrvatskoj odlučio na suradnju s tenisačicom Donnom Vekić kako bi ju podržao u osvajanju teniskog svjetskog vrha. Donna Vekić, poznata po visokoj motiviranosti, ciljevima i dobrim rezultatima, odlično se uklapa u strategiju Peugeota koja ju je na ovaj način odlučila podržati na putu prema sportskim uspjesima. Partnerstvom koje su potpisali Donna Vekić i Tomislav Miletić, direktor generalnog zastupnika za marke Peugeot, Citroën i DS Automobiles, Donna Vekić postaje ambasadorica brenda marke Peugeot.

Tijekom ove suradnje Donna Vekić isprobat će Peugeot modele, počevši s modelom 2008, u ovom trenutku najprodavanijim automobilom u Europi uopće. Ovaj suvremeni SUV nove generacije vrhunske udobnosti ističe se snažnim i jedinstvenim stilom, opremljen je suvremenim tehnologijama. Namijenjen je svima koji su spremni za novu dimenziju užitka u vožnji automobila.- Iznimno sam sretna što ću surađivati s markom koja utjelovljuje vrhunski dizajn, kvalitetu i užitak u vožnji. Peugeot je prepoznao moju visoku ambiciju za daljnjim sportskim uspjesima i zahvalna sam što će mi na tom putu pružiti podršku. Vrijednosti o kojoj se brinem kao sportašica i vlasnica privatnog brenda DNNA poklapaju se s onima koje Peugeot naglašavasvojim brendom. Veselim se svemu što nas očekuje! - rekla je Vekić.

- Odlučili smo se na suradnju s Donnom Vekić jer smatramo da ona najbolje predstavlja vrijednosti naše marke. Ona utjelovljuje na najbolji mogući način zahtjevnost, stav i emocije, a upravo su te vrijednosti marke Peugeot i njezine bogate povijesti duže od 210 godina - izjavio je Tomislav Miletić.



Milan Bugarić
Možda ste propustili...

NA PRVOJ SLUŽBENOJ DIZAJNERSKOJ SKICI

Škoda predstavlja Enyaq Coupe iV

OPREZ JUTARNJE SU TEMPERATURE ISPOD NULE

Vožnja auta zimi traži od vozača opreznost

NAJMNOGOLJUDNIJE TRŽIŠTE SVIJETA SE BUDI

Prodaja automobila u Kini porasla prvi put od 2017.