Autoglas
JEDNA FRANCUSKA GRUPACIJA IPAK JE STIGLA

Renault i Dacia predstavili su kolekciju za široke mase
Objavljeno 14. rujna, 2021.

Iako Stelantis grupe (Peugeot, Citroen, među ostalima) na sajmu u Munchenu nije bilo, drugi veliki francuski proizvođač - Renault sa sestrinskom Dacijom, ipak se ukazao jer su čelnici kompanije mišljenja kako dolazak na sajam, iako skup, mora imati pozitivne efekte na buduću prodaju. Renault je München iskoristio za otkrivanje potpuno električnog Renaulta 5 Prototype, ali i za uživanje u putovanju kroz vrijeme uz četiri modela koja su obilježila eru originalnog modela. Na izložbenom prostoru izloženi su tako narančasti TL, crni Le Car Van, plavi električni model i inačica TX boje šampanjca.



Novi Mégane E-TECH Electric jedna je od važnijih premijera na IAA. Dio je ekosustava u kojemu vozila služe kao platforma za ugradnju najsuvremenije programske opreme i sustava povezivanja, zbog čega nude nov doživljaj vožnje. Novom platformom CMF-EV spaja iznimno prostranu unutrašnjost s dinamičnim voznim osobinama. Novi zaslon armaturne ploče spaja čitav niz sustava posebno razvijenih za novu generaciju Renaultovih električnih vozila te povezuje instrumentnu ploču i središnji zaslon multimedijskog sustava u jednu cjelinu. Digitalno sučelje u vozilu mjeri ukupno 774 cm², što je više od bilo kojeg drugog vozila u klasi i gotovo u razini puno većih luksuznih limuzina. U ponudi će biti električni motori od 96 kW (130 KS) i 250 Nm te od 160 kW (218 KS) i 300 Nm. Na izboru su baterije s dvije razine kapaciteta, od 40 kWh za doseg do 300 km i 60 kWh za doseg do 460 km prema WLTP ciklusu.

Dacia Jogger neobičan je automobil sa sedam sjedala koji spaja tri klase u jednom: karavan, monovolumen i crossover. Neizravni nasljednik prve generacije Logana MCV i Lodgyja po pitanju vanjskog dizajna nije baš roba koja osvaja na prvi pogled. Prednji dio je do B-stupa gotovo identičan modelu Sandero, a iza njega se napuhuje u svim pravcima. Verzija Extreme bit će na vrhu ponude, što znači da će standardni Joggeri biti bez svih atraktivnih dodataka koji su vidljivi na predstavljenom automobilu. Pogonske jedinice čine 1-litreni trocilindrični motor sa 108 KS, također trocilindraš Bi-Fuel 99 KS koji će raditi i na UNP, dok 2023. godine dolazi 1,6-litreni hibrid, prva takva Dacia. Najavljena je cijena od 15.000 eura za bazni model. To je "cifra" koja će, posve sigurno zainteresirati brojne kupce, pa i male poduzetnike.



Mato Pavličević
Najčitanije iz rubrike