Autoglas
CITROEN C4

Uspješan spoj više stilova, a udobnost mu je veliki adut
Objavljeno 3. kolovoza, 2021.
Bočno djeluje kao hatchback, od naprijed kao SUV, a odostraga pak kao coupe

Imali smo prilike testirati Citroen C4, i to njegovu treću generaciju. Pripremili smo se na činjenicu da je riječ o automobilu koji uspješno spaja nekoliko stilova u jedan, a u vožnji smo se uvjerili u to. Odličan je to posao francuskih inženjera koji su sklopili izuzetno zanimljiv automobil. Mi smo iskušali inačicu Citroën C4 PureTech 130 Shine.



Miješanje stilova počinje odmah pri pogledu na vanjštinu, bočno djeluje kao hatchback, od naprijed kao SUV, a odostraga pak kao coupe. Sve to ga ističe među drugim automobilima, i ne možete ne uočiti ga. Unutra vas dočeka ugodno iznenađenje, jer prostora je mnogo, pa se na prvu stječe dojam kako je riječ o pola klase većem automobilu. Vozač i suvozač uživaju u punom komforu, no, ništa manje ugode, unatoč coupeovskom stražnjem kraju, ne nedostaje ni putnicima u drugom redu sjedala. Široka vodoravna nadzorna ploča pruža putnicima osjećaj prostora i volumena, dok istovremeno nudi brojne pretince. U testnom C4 dočekalo nas je uređenje Metropolitan Grey - riječ je o umjetnoj crnoj koži TEP s Advanced Comfort sjedalima.

Kako bi putnici dobili pun komfor, nešto je moralo biti smanjeno, a riječ je o prtljažnom prostoru koji je 380 litara u osnovnoj postavci. Dobro je što je prag prtljažnika 72 centimetra, pa uz pravilni oblik i veliki otvor vrata, utovar stvari je olakšan.

Što se tiče vožnje, ona je uistinu ugodna, a isprobali smo testni C4 po autocesti te gradskim i lokalnim cestama. Nismo ga tjerali do krajnjih granica, jer to ovom automobilu nije potrebno. Ono što je najvažnije, uz udobnost, vozaču i putnicima daje i izuzetan dojam sigurnosti, bilo da se radi u kratkoj dionici, ili putovanju od nekoliko stotina kilometara. Kombinirna potrošnja bila je nešto manja od sedam litara, što je korektno.

Testni Citroën C4 PureTech 130 S&S EAT8 Shine pokreće 3-cilindarski turbobenzinac sa 130 KS pri 5500/min. Zanimljiv je 8-stupanjski automatski mjenjač Aisin, koji omogućava bestrzajno "šaltanje", ali i brzu reakciju na "gas". Novi Citroën C4 u ponudi je na hrvatskom tržištu s četiri razine opremljenosti (Live, Feel, Feel Pack i Shine).




Milan Bugarić
// vozili smo //
BENZIN, DIZEL, ILI PAK STRUJA
Početna benzinska izvedba C4 starta s cijenom od 134.900 kuna, dizelska od 150.500 kuna, a električna od 279.900 kuna. Testni C4, koji je doslovce napucan dodatnom opremom, košta 208.182 kuna. Iako to nije malo, vjerujte, dobar je omjer plaćenog i dobivenog. Inače, C4 je u ponudi s pet godina jamstva, pet godina servisiranja i besplatna registracija.

Možda ste propustili...

ZANIMLJIVO JE BILO NA ŠTANDU KOREJACA

Na Hyundai Ioniqu 5 baziran robotaxi

JEDNA FRANCUSKA GRUPACIJA IPAK JE STIGLA

Renault i Dacia predstavili su kolekciju za široke mase

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana