Autoglas
AUDI Q2 35 TFSI S ADVANCED+

Premium crossover za mlade i manje obitelji
Objavljeno 8. lipnja, 2021.
Svi modeli Q2 u ponudi sada imaju virtualni kokpit, tako da vozač može sebi prilagoditi prikaz instrumenata na ploči

Jedan od prvih automobila koje je Audi napravio kako bi popunio moguću prazninu između dvije klase bio je Q2 lansiran 2016. Došao je kao mali SUV koji se više oslanjao na svoj stil nego na praktičnost, no pokazalo se da je dobitna formula jer se na svim tržištima prodaje u sasvim zadovoljavajućem broju. Kupci su mu ne samo mladi i mlade obitelji već i stariji parovi čija djeca su se odselila, sad su ponovno sami i slobodni i koji traže automobil s povišenim sjedenjem i solidnom praktičnošću. Nedavno je dotjeran kako bi i dalje ostao konkurentan novijim suparnicima poput Mercedesa GLA i BMW-a X2, a ovu ažuriranu verziju isprobali smo s provjerenim 1,5-litrenim turbobenzincem kako bismo provjerili može li ponuditi više od dobrog izgleda.



Kako smo naučili da su dotjerivanja modela više ili manje detaljna, ovo je prilično malo i morat ćete dobro pogledati da biste vidjeli što se promijenilo. Prednja LED svjetla su sada standard, uz doplatu se dobiju LED Matrix, kao na testnom modelu, kao i dinamični žmigavci.


MMI kontroler


Zamijeti se suptilna promjena prednje maske iznad koje su sada tri mala otvora za zrak nadahnuta legendarnim Quattrom, dok su na stražnjem dijelu i iznutra promjene samo površinske. Znalci će odmah uočiti novu ručicu mjenjača, a materijali su i dalje na visokoj premium razini, a u odnosu na prethodnika djeluju još nijansu bolje. Svi modeli u ponudi sada imaju virtualni kokpit, tako da vozač može sebi prilagoditi prikaz instrumenata na ploči.

Čine ga 12,3-inčni zaslon i MMI navigation plus sustav s 8,3-inčnim zaslonom koji je kristalno jasan i lako je kretati se kroz izbornike infotainment sustava. No pomalo počinje pokazivati svoju dob u usporedbi s postavkama kod konkurenata, a nedostatak ekrana osjetljivog na dodir čini se neobičnim propustom ovog faceliftinga. Njime se, naime, upravlja preko MMI kontrolera na središnjem tunelu ili preko glasovnih naredbi. Visok položaj za upravljačem daje vam superioran osjećaj, što je i inače odlika SUV vozila. U Q2 se lako ulazi i izlazi iz njega, a zbog već spomenutog povišenog položaja sjedenja preglednost je više no zadovoljavajuća. Sprijeda će se udobno smjestiti i korpulentniji, dok će stražnja klupa za visoke biti ugodna samo za kraća putovanja.


Obilje polica


Prtljažnik je zadržao jednak volumen i praktičnost, 405 litara svakako će zadovoljiti obiteljske potrebe. Iako nije rekordnog obujma, njegov oblik omogućuje bolju iskoristivost, a nedostatak pregiba i polica s dva položaja znače da je utovar i istovar teških stvari (Hrvati vole sve mjeriti perilicom rublja) dosta lakši. Također, i u putničkom prostoru obilje je otvorenih i zatvorenih polica i pretinaca. Audi za Q2 i dalje nudi široki izbor motora, a benzinsku ponudu nude turbomotori od jedne litre (tri cilindra) i 4-cilindrični 1,5 stroj sa 150 KS i oznakom 35 TFSI.

Taj je motor provjeren u čitavom nizu modela koncerna VW, pogotovo kad je uparen sa 7-stupanjskim mjenjačem S-Tronic i snagu prenosi na prednje kotače. Krasi ga miran rad, obilje momenta i skromna potrošnja.

Mato Pavličević
UGODAN I ŠTEDLJIV
Motor se lijepo vrti, uhu ugodno radi i pravi je tehnološki dragulj pokraj kojeg nećete ni pomisliti na kupnju dizela. Uz pažljivu desnu nogu, odužit će vam se potrošnjom 4 - 5 litara na 100 km, dok u gradu računajte na 6 - 7 litara. U vožnji je audijevski čvrst, ali ne i tvrd, na upravljaču precizan i u zavojima zabavan unatoč stražnjoj polukrutoj osovini i povišenoj podnici. Čitav pogonski i upravljački sklop, zajedno s uvjerljivim kočnicama, čini homogenu cjelinu. Testni model s dodatnom opremom košta 305.277 kn.
405 litara volumen je prtljažnika Audija Q2
6 litara potrošnja je goriva, uz opreznu vožnju, u gradu
Nedavno je dotjeran kako bi i dalje ostao konkurentan suparnicima poput Mercedesa GLA i BMW-a X2
Možda ste propustili...

SPOJ DIGITALNE TEHNOLOGIJE I URBANE VOŽNJE

Bogata električna mobilnost Citroëna

KAROSERIJA ĆE BITI 60 KILOGRAMA LAKŠA

Novi Qashqai bit će prepun laganih aluminijskih ploča