Autoglas
AUTO@2030 ADRIA

Europski lideri autoindustrije o tektonskim promjenama
Objavljeno 1. lipnja, 2021.
E-vozila i digitalizacija u nekoliko će godina znatno promijeniti autoindustriju

Konvencija autoindustrije Auto@2030 Adria održat će se prvi put 17. lipnja u Zagrebu, kao kombinirani događaj uživo u City Plazi i preko Zooma. Organizator konvencije Swiss School of Business and Management Geneva (SSBM) ima za cilj usporediti razvijena europska automobilska tržišta s našom regijom i prikazati kako će se transformirati poslovanje automobilima.

Autoindustrija posljednjih nekoliko godina prolazi kroz tektonske promjene zbog drukčijih očekivanja kupaca, elektrifikacije i povezivanja vozila te mobilnosti, što rezultira konsolidacijom proizvođača automobila i mreže trgovaca mijenjanjem poslovnih modela i alternativnim modelima prodaje s izravnim pristupom kupcu. "Raduje me mogućnost razmjene iskustava s kolegama svih automobilskih marki. Autoindustrija će se s dolaskom električnih vozila i digitalizacijom u sljedećih nekoliko godina promijeniti više nego u posljednjih stotinu", naglasio je Damir Gavran, idejni začetnik konvencije u suradnji sa SSBM-om. Teme o kojima će se govoriti bit će ključni automobilski megatrendovi, zašto dvije trećine norveških kupaca biraju elektrificirana vozila, prodaja pretplate za električna vozila s primjerom iz Velike Britanije, kako se mijenja poslovni model trgovaca automobila, trendovi, zakonodavstvo, infrastruktura, državne subvencije i poslovni model budućnosti – digitalna prodaja, financiranje i osiguranje automobila.

Na konvenciji ćete moći čuti europske lidere autoindustrije, analitičare i predstavnike gotovo svih automobilskih marki u našoj regiji. Među ostalima, govorit će dr. Christian Richter, globalni direktor za autoindustriju u Googleu, Rui Ferreira, iz "britanskog Netflixa" za električna vozila onto, Nick White i Patrick Fuller, predstavnici najveće europske platforme za digitalnu autoanalitiku Sophus3, Sepi Arani iz britanske online platforme za prodaju vozila Carwow, Filip Brkljača, Hrvatski Telekom i predstavnik Odbora za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Američke gospodarske komore, Hrvoje Prpić, predsjednik Udruge vozača električnih automobila "Strujni krug", te predstavnik Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Milan Bugarić

// fbhdfsdf //
NAJBOLJE PRIČE IZ SVJETSKE PRAKSE
”Jako smo sretni što će se kod nas održati jedan ovakav automobilistički događaj, na kojem ćemo moći razgovarati o budućnosti automobilske industrije u Hrvatskoj i regiji, ali i čuti najbolje svjetske prakse od vrhunskih stranih stručnjaka”, zaključio je Tomislav Miletić, generalni direktor za marke Peugeot, Citroën, DS Automobiles Hrvatska u Emil Freyu.
Možda ste propustili...