Ekonomija
PROMJENA POTROŠAČKIH NAVIKA

Nastavljen pad potrošnje piva
Objavljeno 30. svibnja, 2021.
Korona se odrazila na potrošačke navike, što se očituje i po potrošnji piva. Utvrdili su to portal JA TRGOVAC i agencija Hendal, koji su proveli istraživanje tijekom travnja ove godine na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina. Prema istraživanju, 78,6 % ispitanika izjavilo je da pije pivo, a u 2018. godini taj je postotak bio znatno veći, 87,3 %.
- Znatne razlike primjećujemo i kada je riječ o učestalosti konzumacije piva. Svakodnevno pivo danas pije 10,2 % konzumenata piva, što je dvostruko više nego 2018., kada ih je bilo 5,1 %. Nekoliko puta tjedno pivo pije četvrtina konzumenata, tj. njih 25,8 %, a njihov je broj u 2018. bio 29,9 %. Jednom tjedno pivo pije svaki peti potrošač kategorije (20,5 %), što je više od 12 % takvih potrošača prije tri godine. Slijede povremeni konzumenti piva, pa tako nekoliko puta mjesečno pivo pije 23,4 % ispitanika (23,2 % u 2018.), a jednom mjesečno to si piće priušti 8,8 % njih (7 % u 2018.), navode s portala JA TRGOVAC.
Upitani gdje najčešće piju pivo, velika većina potrošača piva odgovara da to radi kod kuće. To, naime, ističe njih 62,8 %, što je dosta više od 50,9 % iz 2018. godine. Posljednjih godina zanimljivo je pratiti trend konzumacije craft piva. Upitali su stoga građane piju li više pivo craft pivovara ili velikih industrijskih pivovara. Da više pije pivo velikih industrijskih pivovara, izjavilo je 71,9 % potrošača piva, što je nešto više od 70,8 % opredijeljenih za tu varijantu piva iz 2018. Z.Rupčić
Kod zanatskih proizvođača dosta lagera
“Craft je oznaka načina proizvodnje, a ne vrsta piva, pa tako i kod zanatskih proizvođača imamo dosta lagera. Ipak, ogromna većina naših potrošača još uvijek pivo dijeli po boji i drugim parametrima pa smo ih odlučili upitati za takve preferencije i stoga dobivene odgovore uzmimo uvjetno, jer tu nije riječ o preciznoj podjeli na vrste piva. Sasvim očekivano, najpopularniji je svijetli lager sa 68,3 % udjela (znatan rast u odnosu prema 55,5 % iz 2018.). Slijedi pivo voćna okusa, koje drži 11,8 %, što je znatno manje od 27,3 % iz 2018”, navode s portala JA TRGOVAC.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PREDSTAVLJEN MF IDEAL 8T KOMBAJN

"Crna mamba" i na baranjskim poljima

2

OSIGURANJE KONTINUITETA I STABILIZIRANJE POSLOVANJA

Štednja u bankama izgubila je smisao - rast ulaganja u fondove

3

PROIZVODI SUPRUŽNIKA BOŠNJAK NADALEKO POZNATI

Već 15-ak godina proizvode zimnicu i dokaz su da godine nisu prepreka za uspješno bavljenje poduzetništvom