Magazin
SANELA DROPULIĆ

Iznalazimo najbolja riješenja u “novo normalnom” poslovanju
Objavljeno 22. kolovoza, 2020.
DIREKTORICA CENTRA PODUZETNICA

Centar poduzetnica (nekadašnji Ženski poduzetnički centar), organizira B2B susrete poduzetnica Hrvatske kako bi se što bolje pripremili na izazove koje donosi gospodarska kriza. Prema riječima ekonomista s američkog Svuečilišta Stanford Paula Romera: “Krizu je užasno trošiti!”, vrijeme je prilagodbe i kreativnih rješenja, što je poduzetništvu uvijek bilo “srednje ime”, a Centru poduzetnica lajtmotiv za iniciranje aktivnosti i događanja:

- Upravo zato što su nam naše članice i članovi najveća motivacija i inspiracija za rad, uvijek smo kreirali sadržaje koji će u našem djelovanju pratiti potrebe svih onih zbog kojih postojimo. Ujedno podsjećam da svi koji rade i djeluju u logističkoj strukturi Centra poduzetnica, a u užem timu ima nas 14 te u širem 50-ak angažiranih, obavljamo volonterski svoje aktivnosti svih ovih godina postojanja naše asocijacije. U tom smo smjeru u zadnjih nekoliko mjeseci vrlo kvalitetno “osluhnuli” što najviše otežava preživljavanje poduzetnica i poduzetnika na realnom tržištu, pa smo odlučili, poštujući u cijelosti epidemiološku situaciju, organizirati B2B susrete poduzetnica Hrvatske - najavila je Sanela Dropulić, direktorica Centra poduzetnica iz Zagreba, ističući da svaka kriza ima svoj rok trajanja, a poduzetnička upornost preživljavanja nema.

Svi sadržaji B2B susreta poduzetnica Hrvatske (Zagreb - rujan, Poreč i Varaždinske Toplice - listopad), u cijelosti su besplatni nakon prijave putem linka: https://poduzetnica.hr/b2b-forma/:

- Na B2B susretima očekujemo više od 200 poduzetnica iz svih krajeva Hrvatske, ne samo naših članica i članova, nego svih onih koji se bave poduzetništvom, ili ih zanimaju poslovne aktivnosti na realnom tržištu, a s ciljem da u uvjetima “novo normalnog” poslovanja iznađemo najkvalitetnija rješenja za uspješnu prodaju, odnose s klijentima, plasman proizvoda i usluga te međuljudske odnose, prije svega u biznisu - istaknula je Sanela Dropulić.

Četiri godine uz projekte Centra poduzetnica također je i njemačka Zaklada Konrad Adenauer, koja svoju potporu i pomoć nije propustila pokazati i ovom poduzetničkom sadržaju:

- B2B susreti poduzetnica Hrvatske koje suorganiziramo i podržavamo kao trodijelnu seriju sastanaka u tri hrvatska grada, trebali bi pružiti mogućnost međusobnih susreta vlasnica tvrtki i obrta te uspostavu prilika za pronalazak novih poslovnih ideja, napose kako preživjeti u nadolazećim izazovnim gospodarskim vremenima - komentirao je Holger Haibach, direktor ureda Zaklade Konrad Adenauer za Hrvatsku i Sloveniju, kao glavni pokrovitelj B2B susreta Hrvatske. (DJ)
Možda ste propustili...

TEMA TJEDNA: KONKURENTNOST U HRVATSKOJ

Nebojša Stojčić: S dozom optimizma prema budućnosti

GLOBALNA MREŽA REGIJA: ODRŽIVI KONCEPT RAZVOJA I NAPRETKA

Potreba žurnog redefiniranja uloge mikroregija i modela njihovog umrežavanja

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

TEMA TJEDNA: KONKURENTNOST U HRVATSKOJ

Do boljeg sutra ne dolazi se razmišljajući o jučer

2

RAZGOVOR: ERNEST VLAČIĆ

Konkurentnost mora sadržavati i snažnu komponentu održivosti

3

TEMA TJEDNA: KONKURENTNOST U HRVATSKOJ

Natko Klanac: Velika je prednost biti u Europskoj uniji