Autoglas
RENAULTOV ADUT

Još više tehnologije za veći užitak vožnje novog Méganea
Objavljeno 11. veljače, 2020.
Novi su svi modeli Méganea: Berline, GrandTour, R.S. Line, R.S. i R.S. Trophy

Obnovljena je paleta Renaulta Méganea, koja je od 1995. godine, u četiri generacije, prodana u sedam milijuna primjeraka diljem svijeta. Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault Easy Link. Ergonomično sučelje tog sustava još je funkcionalnije i praktičnije.

Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji, koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 konjskih snaga. Nova tehnologija, koja se temelji na prikupljanju energije kočenja, nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1. Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog četverocilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada. Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.

Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje Méganea E-TECH Plug-in do brzine od 135 km/h. Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj (WLTP) i 65 km u gradskoj vožnji bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem. Motor E-TECH Plug-in najprije će biti dostupan za Mégane Grandtour, a poslije i za kompaktnu izvedbu.

Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila. Mégane R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage od 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice Trophy.

Milan Bugarić
MEGANE R.S. TROPHY STVOREN JE ZA STAZU
Mégane R.S. Trophy stvoren je za stazu. Osobito se ističe u izvedbi sa šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem snage od 300 KS. Šasija je opremljena mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen, koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Model uključuje kruće amortizere (25 %) i opruge ovjesa (30 %)
Možda ste propustili...

CIJENA BI MOGLA DOSTIĆI TRI MILIJUNA EURA

Prodaje se prototip Ferrarija F50

NA BRITANSKIM PROMETNICAMA

Autonomna vožnja Nissana Leafa

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana