Zdravlje
SIJEČANJ JE I SIMBOLIČNO NOVI POČETAK

Najčešće želje na početku vježbanja
Objavljeno 5. siječnja, 2015.
Ako radite liste želja, planova i promjena, definitivno stavite početak vježbanja u „to do list“

Od ove godine počinjem vježbati, ali stvarno! Jeste li se i vi pronašli u toj izjavi?

Bilo je dosta blagdanskog pretjerivanja za stolom, ležanja, gledanja televizije i ljenčarenja. Nova godina nam je stigla. Siječanj je pokucao na vrata! Logično je kako će svi u novoj godini donijeti i nove dobre odluke za sebe. Siječanj je i simbolično novi početak. Ako radite liste želja, planova i promjena, definitivno stavite početak vježbanja u „to do list“. Već sam puno puta pisala o dobrobitima vježbanja, a i sami ste svjesni toga. Ovdje su navedene neke od najčešćih želja u novogodišnjim odlukama o početku vježbanja!

1. ŽELIM SMRŠAVJETI

Ako se pitate koji je najbolji recept za mršavljenje, jednostavno pazite na dnevni unos kalorija, odlučite se za zdravu prehranu, potrošite energiju na treninzima i sigurno ćete reducirati salo. Često vježbači uporno i redovito vježbaju bez većih promjena na izgledu tijela pa ostanu razočarani. No ono što zaborave, za rezultat je nužan i pravilan način prehrane.

Kako biste izgubili suvišne kilograme i potrošili kalorije, neizbježni su aerobni treninzi. Pokrenite puls, disanje i PREZNOJITE se. Bez znoja nema gubitka suvišnih kilograma. Žestokim skakanjem, znojenjem, istopite sve masnoće.

2. ŽELIM SAVRŠENU FIGURU I OBLIK TIJELA

Svi smo različito građeni, ali svi iz svoje građe tijela MOŽEMO izvući maksimum i naglasiti ono najbolje. Djevojke vitkih dugih nogu brzo će dobiti prekrasan još naglašeniji oblik, ali će možda puno teže postići okruglu podignutu stražnjicu. No, kažem, garantirano je moguće promijeniti i lijepo oblikovati tijelo u odnosu na svoju genetiku, naravno. Program za kojim djevojke jednostavno lude iz sezonu u sezonu jer dokazano djeluje i direktno je baziran na oblikovanje savršene stražnjice je Brazil butt lift! Također, razni su programi gdje je čitav sat usmjeren na oblikovanje tijela, bez skakanja, te su prilagođeni čak i onima s ozljedama koljena itd. Oblikovanje tijela je moguće uz razne workout vježbe koje se izvode statično.

3. ŽELIM POVEĆATI FLEKSIBILNOST

Jogom i pilatesom direktno utječete na povećanje fleksibilnosti. Fleksibilnost donosi brojne dobrobiti našem cjelokupnom funkcioniranju. Povećavamo amplitudu pokreta, sprječavamo mogućnost ozljeda, smanjujemo upalu mišića, poboljšavamo samosvijest i kontrolu tijela, smanjujemo bolove, smanjujemo napetost mišića, potičemo cirkulaciju. Kako biste postigli fleksibilnost, prvo je potrebno vrijeme, upornost, rad i ustrajnost. Svaki dan ponavljati i strpljivo gledati napredak i rezultat će stići. Povećanje fleksibilnosti donosi posebnu dozu samopouzdanja i ljubavi prema svom tijelu.

4. ŽELIM SMANJITI STRES

Joga je savršen izbor! Svi koji su se upoznali s jogom znaju osjećaj povezanosti, zahvalnosti i divan osjećaj lakoće nakon sata. Joga ima kompleksan učinak jer uravnotežuje tijelo, um, svijest i dušu. Raznim istraživanjima dokazano je kako se stres smanjuje pomoću joge, te kako se otpuštaju sve negativnosti i napetosti života. Na satu joge uče se joga asane (položaji tijela), pozdrav suncu, jogijsko disanje (pranajame) i uvod u meditaciju.

5. ŽELIM SMANJITI BOLOVE U LEĐIMA

Najbolji lijek za ovo je pokret, pokret i pokret! Vježbe držanja daju vam snažne i elastične mišiće za održavanje pravilnog položaja kralježnice. Korektivnim vježbama iz fizioterapije i kineziterapije upravo se baziramo na otklanjanje disbalansa tijela, jačanje mišića koji su odgovorni za pravilno držanje. Kinezi Mix i Fizio Fit programi su dizajnirani upravo za osobe koje pate od problema s lošim držanjem, bolovima u kralježnici i raznim dijagnozama! Nižemo niz pozitivnih iskustava osoba kojima je vježbanje doslovce promijenilo život nabolje. Pravilnim i redovitim vježbanjem poboljšat ćete snagu i fleksibilnost tijela, ispraviti posturu tijela, smanjiti bolove u kralježnici, poboljšati koordinaciju i balans tijela i uma te podići kvalitetu svakodnevnog života na višu razinu.

Želite skinuti 10 kilograma, naučiti raditi pravilno čučnjeve, podići guzu, popraviti posturu, osjećati se sretnije i energičnije odmah na početku nove godine? Sve ovo je moguće uz čvstu odluku, upornost i vjeru u sebe. Motivacija je ključ uspjeha, a ponavljanje je majka mudrosti! Vježbanje nije važno samo za vaše mišiće, nego se ono odražava na vaš imidž, samopuzdanje, energiju i sveukupno zdravlje.

Stoga donesite ove godine pravu odluku za sebe. Jer vi to možete!

Martina SLIVONJA

Vježbanje nije važno samo za vaše mišiće, nego se ono odražava na vaš imidž, samopouzdanje, energiju

Možda ste propustili...

STUDIJA PREVIŠE VJEŽBANJA NIJE ŠTETNO

Svaki je korak važan za poboljšanje zdravlja srca

UNATOČ EPIDEMIOLOŠKOJ SITUACIJI

Važno je ostati aktivan

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA POKRETAČ I KOORDINATOR SPORTA I REKREACIJE

Rekreacija na otvorenom je procvjetala

2

STUDIJA PREVIŠE VJEŽBANJA NIJE ŠTETNO

Svaki je korak važan za poboljšanje zdravlja srca

3

KORONAVIRUS

Imunitet traje najmanjea pet mjeseci