Autoglas
PREMIJERA REDIZAJNA

Novi motori, ali i poboljšana unutrašnjost Seat Leona
Objavljeno 14. svibnja, 2024.
Dostupna je nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid), snage 204 KS
Seat Leon dobiva tehnička i tehnološka poboljšanja. Tu su novi motori - uključujući novi 1.5 TSI motor kao i novu generaciju eHybrid plug-in hibridnih motora - obuhvaćena je i poboljšana digitalizaciju u cockpitu za verzije s pet vrata i Sportstourer. "Seat Leon ostaje temeljem strategije marke, utirući put uspjeha i prihvaćajući nove tehnologije", rekao je Wayne Griffiths, izvršni direktor Seata. "Proširena ponuda motora, uključujući novu generaciju eHybrid motora i digitalnih tehnologija, nastavlja svoj evolucijski put."

Leon je dostupan uz čitav niz pogonskih sklopova, uključujući četiri različite tehnologije: TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizel) i eHybrid motore (plug-in hibrid). Ukupno postoji sedam različitih opcija pogonskih sklopova u rasponu od 115 KS (85 kW) do 204 KS (150 kW). Sada je dostupan i uz 4-cil. motore: bilo 1.5 TSI (benzin, blagi hibrid ili plug-in hibrid) ili 2.0 TDI (dizel).


Početna verzija za model Seat Leon novi je 1.5 TSI motor (ranije: 1.0 TSI), koji razvija snagu od 115 KS/85 kW (+5 KS/4 kW) i okretni moment od 220 Nm (+20 Nm), a povezan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Emisije CO2 iznose 120 – 132 g/km dok troši 5,3 – 5,8 litara benzina na 100 km u skladu sa službenim WLTP ciklusom vožnje. Također je dostupan uz dvije blage hibridne verzije (eTSI): 1.5-litreni 115 KS (85 kW) i 150 KS (110 kW), isključivo u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem. Povezuje 48 V blagu hibridnu tehnologiju s motorom na izgaranje, što je plus ne samo glede učinkovitosti elektrifikacije nego i glede komfora vožnje.

Za Leon je sada dostupna nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid) koji razvijaju snagu od 204 KS (150 kW)/350 Nm. Kombinira 1,5-litreni TSI 150 KS (110 kW) benzinski motor, 115 KS (85 kW) elektromotor i 19,7 kWh litij-ionsku bateriju. Ima i čisto električni doseg veći od 100 km. A kad je potrebno napuniti bateriju, vozači to mogu učiniti s do 50 kW na postajama za brzo punjenje istosmjernom strujom ili s 11 kW kod kuće na wallboxu s izmjeničnom strujom. Razvijen i proizveden u Barceloni u pogonu marke u Martorellu, Leon kreće u proizvodnju ovoga mjeseca.

Milan Bugarić
Novo sučelje u Seat Leonu
Unutrašnjost Leona preusmjerava digitalizaciju s novim i poboljšanim sučeljem čovjek-stroj (HMI), implementiranim u digitalni cockpit (10,25”) iza upravljača, kao i u veći 10,4” serijski infotainment sustav ili opcijski infotainment sustav od 12,9”. Tu su sada i tehnološka poboljšanja vanjskog dizajna uz nova opcijska matrix LED glavna svjetla.

Možda ste propustili...

BROJI SVOJE POSLJEDNJE PROIZVODNE DANE

Konačan kraj za Jaguar F-Type

PAD PRODAJE I DOBITI U PRVOM TROMJESEČJU

Loš start njemačkih proizvođača