Autoglas
JURNJAVA : USKORO KREĆE VRHUNSKO OKTANSKO LUDILO

Počele testne vožnje za WRC Croatia Rally
Objavljeno 9. travnja, 2024.
Hrvatski asfalt iskušavaju najveće zvijezde WRC Rallyja: Sebastien Ogier, Thierry Neuville, Elfyn Evans, Otto Tanak
Usporedno s posljednjim organizacijskim pripremama za četvrti WRC Croatia Rally, koji će se od 18. do 21. travnja održati na području pet hrvatskih županija i Grada Zagreba, natjecateljski timovi i posade već počinju pristizati u Hrvatsku. Proteklih dana tvorničke posade Toyote, M-Sporta i Hyundaija, ali i timovi koji se natječu u klasama WRC2, WRC3 i Junior WRC, počeli su testiranja na stazama koje svojom konfiguracijom odgovaraju trasama brzinskih ispita na kojima će se za nepuna dva tjedna održati natjecanje.

Hrvatski asfalt iskušavaju najveće zvijezde relija, poput osmerostrukog svjetskog prvaka Sebastiena Ogiera, Thierryja Neuvillea, Elfyna Evansa, Otta Tanaka i nadolazećeg talenta Adriena Fourmauxa. I dok sada, za početak, voze samo "testne dionice", upoznavanje sa "službenim dionicama" brzinskih ispita počet će nekoliko dana uoči službenog početka WRC Croatia Rallyja.

Novo bodovanje


Službeni program Croatia Rallyja za publiku počinje u četvrtak, 18. travnja, probnim brzincem, tzv. shakedownom, pokraj Okića od 9 do 15 sati, a u 18.30 svečani je start na Zagrebačkim fontanama. Potom, od petka do nedjelje, posade kreću u lov na što bolji plasman u 20 brzinskih ispita. Veliko finale očekuje se na dionici Zagorska Sela - Kumrovec, u nedjelju, 21. travnja, a ceremonijalni je cilj ispred zgrade INA-e u Novom Zagrebu.

Novost u ovogodišnjem Svjetskom prvenstvu u reliju je sustav bodovanja. Umjesto dosadašnjeg 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 koristi se novi princip: 18-15-13-10-8-6-4-3-2-1 za plasman na završetku subotnjeg dijela natjecanja. Ako posada ne završi cijelu rutu relija, neće osvojiti bodove, a oni će biti dodijeljeni idućoj posadi u plasmanu. Uvedeno je i zasebno bodovanje za nedjeljne brzinske ispite za najbržih sedam posada: 7-6-5-4-3-2-1.

Brojni izazovi


Bodovi na Wolf Power Stageu i dalje se za najbržih pet vozača dodjeljuju prema sustavu 5-4-3-2-1. Tako se izbjegava uobičajena praksa vozača da nedjeljne brzince voze u sporijem tempu, čuvajući automobil i gume samo za Power Stage, što će zasigurno pridonijeti dodatnoj atraktivnosti prvenstva i pojedinih natjecanja.

- Nema sumnje kako će ovogodišnji WRC Croatia Rally biti najveći i najuzbudljiviji do sada. Za titulu najboljih na brzinskim ispitima Croatia Rallyja natječu se najveći: Neuville, Evans, Ogier, Tanak, Katsuta, Fourmaux... To su vozači i posade kod kojih ćemo razlike u finalnom vremenu mjeriti u desetinkama sekunde i koji će publiku držati napetom od prvog do posljednjeg zavoja. Svi oni imaju isti zadatak - što uspješnije odgovoriti na izazove koje pred njih stavljaju naši brzinski ispiti, za koje i WRC kao i svi vozači kažu kako su jedni od najzahtjevnijih, ali i najuzbudljivijih od svih ispita na WRC natjecanjima diljem svijeta - najavio je Daniel Šaškin, predsjednik organizacijskog odbora WRC Croatia Rallyja.

Dosadašnji pobjedniciu bili su Francuz Sebastien Ogier (2021.), Finac Kalle Rovanpera (2022.) i Britanac Elfyn Evans (2023.).

Milan Bugarić
Možda ste propustili...

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X