Ekonomija
AKVIZICIJA UKLJUČUJE I MODERAN POGON I 220 RADNIKA

Atlantic preuzima vlasnika srpskih brendova kave - Strauss Adriatic
Objavljeno 1. ožujka, 2024.
Atlantic Grupa preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, izvijestili su u četvrtak iz Atlantic Grupe ne navodeći vrijednost transakcije. Atlantic Grupa, kako se navodi u priopćenju, 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju. Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. “Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe k jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki dio”, kazao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić. Vjeruje, kako je rekao, da svi, obje tvrtke, menadžment obiju kompanija, zaposlenici te tržište i potrošači - mogu biti zadovoljni ishodom ove transakcije. Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić je kazao kako ih raduje što su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati dosadašnji biznis u Srbiji, brendove... Najnovija akvizicija, kako su istaknuli iz Atlantic Grupe, važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova. H
Konkurentnost
Atlantic Grupa, kako se navodi u priopćenju, namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihova proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Najnovija akvizicija, kako su istaknuli, važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

Možda ste propustili...

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

SURADNJA LIDLA I “ČISTOG PODZEMLJA”

Educirali učenike osnovnih škola o važnosti prirode

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

DODIJELJENA ZLATNA KOŠARICA 2024. ZA NAJBOLJA OSTVARENJA

Podravka najbolji proizvođač

2

VISOKO PODIGNUTA KVALITETA

Dvostruko veća potražnja pršuta od proizvodnje

3

OPORAVAK USLUŽNOG SEKTORA

Poslovna aktivnost u eurozoni porasla