Ekonomija
TRAJAT ĆE DO KRAJA SRPNJA

HTZ: Pokrenuta velika kampanja na 13 tržišta
Objavljeno 28. veljače, 2024.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) započela je provođenje brend kampanje koja će trajati do kraja srpnja, a obuhvaća aktivnosti na 13 najvažnijih europskih tržišta koje će se provoditi u različitim razdobljima.



Kako ističu iz HTZ-a u priopćenju, glavni ciljevi kampanje "Experience Croatia…your memories are on us" uključuju promociju hrvatskog turizma, destinacija i turističkih proizvoda, odnosno cilj je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.

Uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu, u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, enogastronomija, kultura, itd.

“Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone, i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine", izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da se u 2024. godini očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s posebnim naglaskom na razdoblja predsezone i posezone, u kojima hrvatski turizam ima najveći prostor za daljnji održivi rast i razvoj.

Tržišta na kojima se provodi brend-kampanja su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Slovačka i Švicarska. Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.

Iz HTZ-a podsjećaju da je još u prosincu prošle godine HTZ počeo provedbu kampanje za rano bukiranje koja je prošlog tjedna uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje ponajviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.Z.R.
Kao najprepoznatljiviji proizvodi istaknuti su predivna priroda, aktivni turizam, nautika, gastronomija...

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

2

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora