Magazin
MARIO AUNEDI MEDEK, PREDSJEDNIK HUOJ-a

U Hrvatskoj PR nimalo ne zaostaje za zapadnim zemljama
Objavljeno 9. prosinca, 2023.

Od 30. studenoga do 2. prosinca u Splitu se održala KOMferencija kojoj je glavna tema izvrsnost i uloga odnosa s javnošću u društveno poželjnim promjenama. O tome je u intervjuu Media servisa govorio predsjednik HUOJ-a, Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Mario Aunedi Medek. Izdvajamo neke dijelove razgovora...



KOMferencija je godišnje okupljanje PR-ovaca u Hrvatskoj, ujedno i prilika za razmjenu znanja, uočavanje novih trendova u industriji, ali i druženje, kaže nam Aunedi Medek, te dodaje:

- Naša struka postaje sve važnija i sve relevantnija u vremenu u kojem živimo, a živimo u vremenu hipermedijatizacije, hiperglobalizacije, gdje je je svaki čovjek postao mediji sa svojim profilima na društvenim mrežama i zapravo nam je noseća tema konferencije - istina. Danas živimo u vremenima fake newsa i u tri dana propitivali smo na koji način danas treba komunicirati, koja je uloga nas komunikatora u tom procesu.

Na programu je bila i tema “Političari na društvenim mrežama”, što je iznimno aktualno uoči superizborne godine kada će svaki političar iskoristiti maksimum u komunikacijskom smislu, pa tako i sve što mu pružaju društvene mreže, ali i mogućnosti umjetne inteligencije, no nažalost bit ćemo izloženi i raznim lažnim vijestima:

- Mislimo da će se tražiti svaki mogući resurs u sljedećoj godini za brojne političare koji će biti akteri ovih izbora, a komunikacija na društvenim mrežama postala je izuzetno važna.

Aunedi Medek upitan je i tko se po njemu od političara ističe kada su u pitanju društvene mreže, pa je izdvojio srbijanskog predsjednika Aleksandra Vučića, koji je postao glavna vijest kada je otvorio TikTok profil:

- Odlično komunicira. Znamo da ima savjetnika kojeg jako skupo plaća i nije to možda najsretniji primjer zbog drugih objektivnih okolnosti koje se tamo događaju na političkoj sceni. Međutim, način na koji on spušta političku poruku na razini razumijevanja građana zapravo je, rekao bih, odličan primjer kako se to treba raditi. A u nas uvijek smo prije spominjali pokojnoga gradonačelnika Milana Bandića. Svi oni koji imaju malo populizma u sebi, koji mogu nekako približiti poruke ili narativ građanima su oni za koje ćemo reći da uspiešnije komuniciraju.

Što se tiče novih trenodva u svijetu PR-a, predsjednik HUOJ-a kaže da je Hrvatska malo tržište, ali da pratimo trendove, možda i uspješnije od nekih razvijenijih zemalja:

- Mogu se pohvaliti i s ponosom reći da danas PR industrija kod nas u Hrvatskoj nimalo ne zaostaje za zapadom. Uz Udrugu, imamo novi etički kodeks, kako se ljudi ponašaju i rade, koja je razina kvalitete... Čak bih se usudio reći da smo od nekih susjednih zapadnih zemalja možda i bolji. (Andrea Marić/MS)
Možda ste propustili...

PUT IZ LABIRINTA: ANTE MIHALJEVIĆ, O MUŠKO-ŽENSKIM ODNOSIMA...

Muškarci se koriste riječima kao alatom, a žene kao kistom

TEMA TJEDNA: DVIJE GODINE UKRAJINSKE DRAME

Ljubo Runjić: Sustav sankcija za Rusiju bio je potpuno promašen

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana