Zdravlje
CIMET DJELUJE PROTUUPALNO I ANTIALERGIJSKI

Zimski kralj začina izuzetno je ljekovit
Objavljeno 4. prosinca, 2023.
Zahvaljujući svojstvu zagrijavanja i profinjenom mirisu i okusu, rado ga zimi dodajemo u napitke ili kolače. J. Kn.
Smanjuje loš kolesterol
Može znatno sniziti razinu triglicerida i lošeg kolesterola u krvi, čime se smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti. Može povećati sposobnost stanica da metaboliziraju šećer i do 20 puta brže.

Pojačava aktivnost mozga
Cimet može poboljšati moždane funkcije. Miris cimeta može poboljšati funkcioniranje mozga s pažnjom, memorijom prepoznavanja i radnom memorijom te pojačava aktivnost mozga.

Umjesto šećera u kavi ili čaju
Redovito konzumiranje manje od pola žličice cimeta dnevno snižava razinu šećera u krvi u dijabetičara. Jednostavno, dodajte malo cimeta u jutarnje zobene pahuljice ili žitarice, a možete ga dodati i u čaj ili kavu umjesto šećera.

Maksimalna dnevna doza je 6 g
Cejlonski cimet naziva se i pravi cimet. Daleko je zdravija varijanta od običnog cimeta (kasija cimeta), koji je vrlo raširen. Ako upotrebljavate puno cimeta, bolji je cejlonski. Sigurna preporučena dnevna doza cimeta je maksimalno 6 grama.

Vrlo je učinkovit u očuvanju srca i arterija
Cimet je široko poznat začin koji se dobiva iz kore drveća, a može se koristiti u obliku štapića ili u prahu. Zbog kvalitetnih sastojaka koje sadržava cimet ima protuupalna, antioksidativna i izrazito ljekovita svojstva. Cimet pomaže tijelu reagirati na inzulin, čime se normalizira razina šećera u krvi. Vrlo je učinkovit u očuvanju srca i arterija od oštećenja i infekcija. Za ublažavanje upale grla, dodajte jednu do dvije žličice cimeta u šalicu vrućeg čaja. Preporučljivo je konzumirati pola žličice cimetova praha s jednom žlicom meda ujutro prije doručka. Pokazao se korisnim za reumatoidni artritis jer sprječava stanice osteoklaste da razgrađuju koštane stanice.

Možda ste propustili...

NAKON NANOŠENJA LOKALNIH GELOVA

Ruke treba obrisati, a ne ih prati vodom

ISTRAŽIVANJE : ZDRAVLJE KRVOŽILNOG SUSTAVA

Tjelovježba je korisnija za žene