Ekonomija
U SAD-U TIJEKOM PRODUŽENOG VIKENDA

Veliki popusti potaknuli su internetsku prodaju
Objavljeno 30. studenog, 2023.
Veliki popusti potaknuli su internetsku prodaju u SAD-u tijekom produženog vikenda nakon Dana zahvalnosti, ohrabrivši Amerikance da unatoč ograničenim kućnim budžetima u predblagdanskoj kupnji potroše 38 milijardi dolara. Tijekom Cyber tjedna, koji obuhvaća razdoblje od Dana zahvalnosti zaključno sa Cyber ponedjeljkom, kupnja preko interneta skočila je za 7,8 posto, prema podatcima Adobe Analyticsa.

Uoči ključne sezone kupnje savjetodavne tvrtke poput Deloittea i trgovci poput Walmarta i Macy‘sa upozorili su da su kupci oprezni zbog inflacije, koja ograničava obiteljske budžete. No povoljna ponuda privukla je lovce na popuste i ohrabrila potrošnju.

Na Cyber ponedjeljak prodaja je skočila za 9,6 posto, na rekordne 12,4 milijarde dolara, a građani su najviše kupovali igračke Hot Wheels, PlayStation 5, pametne satove i kuhinjske uređaje.

“Rekordna online-potrošnja tijekom Cyber tjedna (...) pokazuje kako popusti mogu utjecati na (...) potražnju građana", kaže Vivek Pandya iz Adobe Digital Insightsa.

Adobe je priopćio da su popusti tijekom Cyber ponedjeljka dosegnuli i 31 posto za elektroniku i 27 posto za igračke.

Kako bi povećali božićne proračune, kupci se oslanjaju i na usluge poput "kupi sada, plati poslije" (BNPL) preko Klarne ili Affirma, izbjegavajući dodatne naknade i kamate na plaćanje kreditnom karticom.

Transakcije preko BNPL-a dosegnule su na Cyber ponedjeljak rekordnih 940 milijuna dolara, što je skok za 42,5 posto u odnosu prema istom prošlogodišnjem razdoblju. Adobe je prognozirao 18,8-postotni rast.

I kompanija za obradu plaćanja Block istaknula je snažan rast BNPL transakcija preko Afterpaya prošlog vikenda, za 19 posto. Klarna je registrirala skok narudžbi američkih kupaca na Crni petak za 29 posto. H
Možda ste propustili...

PRODAJA IZ VLASTITE PROIZVODNJE POSLOVNIH SUBJEKATA OSTALA JE NA ISTOJ RAZINI

Vrijednost otkupa proizvoda od OPG-ova pala za 19,9 posto

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ANALIZA

Građevinski radovi porasli za 7,9 posto

2

PAD POTRAŽNJE

U Americi silosi prepuni kukuruza

3

PRODAJA IZ VLASTITE PROIZVODNJE POSLOVNIH SUBJEKATA OSTALA JE NA ISTOJ RAZINI

Vrijednost otkupa proizvoda od OPG-ova pala za 19,9 posto