Regija
NAJNOVIJA DESTINACIJSKA KAMPANJA TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE

Brodsko-posavska županija oduševila hrvatske gastro i travel influencere
Objavljeno 16. rujna, 2023.
Njihov vikend u Brodsko-posavskoj županiji pratilo je preko 120 tisuća pratitelja na Instagramu te drugim društvenim mrežama.

Da je Brodsko-posavska županija destinacija za prste polizati ovaj vikend potvrdilo je pet hrvatskih gastro i travel influencera.

 

Domagoj Jakopović Ribafish, Kasandra Draganić iz Vilicom kroz Hrvatsku, Darko Kontin, Antonija Jagodić te Nika Borovac iz Punkufer.hr iskusili su ono najbolje od županije u sklopu destinacijske marketinške kampanje “Gdje usput postaje cilj” Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.

 

 

U subotu, 9. rujna probali su modernu interpretaciju tradicionalnih slavonskih specijaliteta na ranču Ramarin gdje su letjeli i jahali. Uz pratnju vodiča Vere Pudić obišli su znamenitosti i centar Slavonskoga Broda nakon čega su se zabavili u Funky Pipa baru na “Pivaj s Ribom”, događaju posvećenom degustaciji craft piva s područja županije.

 

 

 

Degustaciju piva iz Bošnjak Beer&Gin-a te Funky Brewery-a vodio je iskusni pivski sommelier, Ribafish uz moderatoricu Maju Ćurić. Nakon degustacije zasladili su se burgerima iz Hedonista koji nudi svjetske klasike u street food varijanti na način chefa Blaža Šokića i supruge Anje.

 

U nedjelju,10. rujna doručkovali su tradicionalni slavonski doručak u restoranu Uno, obišli dragulj županije, Petnju, a svoj posjet završili su zabavom u Adrenalinskoj šumi Bebrina te ukusnom svježom ribom iz Ribarske kuće.

Njhov uzbudljivi vikend očarao je i preko 120 tisuća pratitelja na Instagramu te drugim društvenim mrežama.

“Sve me je oduševilo. Najela sam se, zabavila i uživala - sve što je potrebno za savršen vikend. Znam da još toliko toga trebam probati i doživjeti u Brodsko-posavskoj županiji i zato jedva čekam povratak”, komentirala je Kasandra Draganić.

 

Kampanja “Gdje usput postaje cilj” je važan korak u promociji gastro ponude kao razloga dolaska u Brodsko-posavsku županije, ali i osvještavanja o brojnim doživljajima koje županija nudi.

 

“Ovom suradnjom htjeli smo pokazati da Brodsko-posavska županija ima fantastičnu gastronomiju, zanimljiva mjesta i jedinstvene doživljaje koji su jednako vrijedni kao i oni u drugim dijelovima Hrvatske te ih treba iskusiti”, istaknula je Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.  (promo)

Možda ste propustili...

“SKLAD” KONCERTOM ZAVRŠIO SLAVLJE

Nastupile sve sekcije

BEZ NJE JE BLAGDANSKI STOL VEĆINI NEZAMISLIV

Ribe će biti dovoljno - cijena šarana oko 5,20 €/kilogram?

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

TRAGIČNI DAN KOJI SE NEIZBRISIVO UREZAO U PAMĆENJE

Sjećanje na pogibiju 11 branitelja na Papuku

2

PREKOGRANIČNA SURADNJA

Manje putničko pristanište na Savi i u Štitaru

3

DEFINIRANI PROJEKTI ITU MEHANIZMA

Prioritet Vukovara je obnova Grand hotela