Novosti

Uspjeh kampanje Idemo na selo
Objavljeno 30. svibnja, 2023.
Udruga ruralnog turizma Hrvatske izvijestila je kako je njezina tromjesečna online kampanja Idemo na selo, pokrenuta u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma, dosegnula više od 1, 8 milijuna korisnika iz Hrvatske i Slovenije. Kampanja je provedena od 1. ožujka do 30. svibnja, na društvenim mrežama i promovirana je ponuda 22 člana Udruge iz cijele Hrvatske s informacijama o dodatnim sadržajima u njihovoj okolici. “Izrazito smo zadovoljni rezultatima ovogodišnje kampanje koju smo, na zahtjev naših članica, proširili i na slovensko tržište. Komentari korisnika na društvenim su mrežama većinom pozitivni, a zaprimili smo i brojne zahtjeve za učlanjivanje te upite vezano uz registraciju i poslovanje objekata seoskog turizma”, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge. Promotivna kampanja dio je projekta Idemo na selo koji je omogućilo Ministarstvo poljoprivrede u iznosu od 37.500 kuna. H
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike