Novosti

Uspjeh kampanje Idemo na selo
Objavljeno 30. svibnja, 2023.
Udruga ruralnog turizma Hrvatske izvijestila je kako je njezina tromjesečna online kampanja Idemo na selo, pokrenuta u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma, dosegnula više od 1, 8 milijuna korisnika iz Hrvatske i Slovenije. Kampanja je provedena od 1. ožujka do 30. svibnja, na društvenim mrežama i promovirana je ponuda 22 člana Udruge iz cijele Hrvatske s informacijama o dodatnim sadržajima u njihovoj okolici. “Izrazito smo zadovoljni rezultatima ovogodišnje kampanje koju smo, na zahtjev naših članica, proširili i na slovensko tržište. Komentari korisnika na društvenim su mrežama većinom pozitivni, a zaprimili smo i brojne zahtjeve za učlanjivanje te upite vezano uz registraciju i poslovanje objekata seoskog turizma”, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge. Promotivna kampanja dio je projekta Idemo na selo koji je omogućilo Ministarstvo poljoprivrede u iznosu od 37.500 kuna. H
Možda ste propustili...

KONFERENCIJA O MESNOJ INDUSTRIJI HRVATSKE U ORGANIZACIJI HGK

Afrička svinjska kuga nije izravno utjecala na poskupljenje svinjetine

IMOVINSKOPRAVNI ZAHTJEV NOGOMETNOG KLUBA

Dinamo od Mamića i ostalih traži povrat 21 milijuna eura

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PREMIJER: PROSVJEDNIKE NE VODI POLJOPRIVREDNIK

Poruka iz Semeljaca: Selu štete prosvjedi, trebate vidjeti kojom se brzinom kuga širi

2

ROBERT JANKOVICS NAJAVIO JE KANDIDATURU ZA JOŠ JEDAN SABORSKI MANDAT

Projekti u Baranji: Niz važnih investicija u suradnji s Mađarskom

3

SVAKA ŠESTA OSOBA ŽIVI S NEKIM OBLIKOM INVALIDITETA

Osobe s invaliditetom posao traže više od dvije godine, uz diskriminaciju