Regija
UVAŽIT ĆE ZAHTJEVE PUTNIKA

HŽ: Iz Osijeka u Beli
i vlakom u 22.20 sati
Objavljeno 28. ožujka, 2023.
Termin će uvesti u voznom redu 2023./2024. Na relaciji Osijek - Beli Manastir - Osijek radnim danom prometuje 18 vlakova
BELI MANASTIR - Putovanje željeznicom i nadalje pripada u red najjeftinijih i stoga najprihvatljivijih za svačiji džep.

Za ono od Belog Manastira do Osijeka, primjerice, potrebno je izdvojiti 2,93 eura, a vožnja traje 31 minutu (bar prema službenim podatcima Hrvatskih željeznica). Vožnje na dulje relacije, doduše, znaju biti mukotrpnije i ponekad traju neshvatljivo dugo. Razni su razlozi zbog čega je tomu tako. Neki idu u korist prijevoznika, ali su neki ipak na strani putnika. Vratimo se na područje Baranje. "Plavim vlakovima" između jedinog baranjskog grada i onoga na Dravi najčešće se koriste učenici, studenti i radnici. Prvi vlak prema Osijeku kreće u 5.47, a posljednji u 20.09. Iz Osijeka pak prema Baranji prvi vlak motore pali u 5.07, a posljednji kreće u 19.28. Ukupno, između dva grada dnevno prometuje 18 vlakova, devet u svakom smjeru. Potvrđuju to i u Hrvatskim željeznicama.

- Na relaciji Osijek - Beli Manastir - Osijek radnim danom prometuje 18, a subotom i nedjeljom 12 vlakova - kaže HŽ-ova koordinatorica za odnose s javnošću Ivana Čubelić, naglašavajući kako je na navedenoj relaciji prošle godine prevezeno oko 196.000 putnika. Prosječno, radnim danima vozilo se 690 putnika. U HŽ-u tvrde kako navedena prijevozna ponuda odgovara potrebama učenika i radnika. No s tom se konstatacijom ne slažu baš svi putnici, posebno radnici koji svakodnevno na posao iz Belog Manastira odlaze u Osijek, radeći u nekoj od tamošnjih tvrtki drugu smjenu.

- Svaki drugi tjedan radim do 22 sata, a kući se vraćam na različite načine. Tvrtka mi plaća prijevoz, točnije, mjesečnu kartu za vlak, ali kako da se kući vratim vlakom kada radim drugu smjenu, a posljednji vlak iz Osijeka za Beli Manastir polazi u 19.28 - pita se Belomanastirac zaposlen u Osijeku, naglašavajući kako nije jedini kojega muči isti problem. Dodaje kako mu se, u vrijeme poskupljenja svega i svačega, ne isplati pet dana tjedno na posao odlaziti i s njega vraćati kući automobilom. To više što je, igrom slučaja, jedini iz Belog Manastira zaposlen u toj tvrtki, pa ni s kim ne može dijeliti putne troškove. Navodi kako su zamolbu za pojačanje linija, bar onih noćnih, poslali HŽ-u, čak i belomanastirskoj gradskoj upravi. HŽ je njihov dopis primio i, kako sada stvari stoje, ispunit će njihove zahtjeve.

- U novom voznom redu, 2023./2024., HŽ Putnički prijevoz planira uvesti vlak koji će iz Osijeka prema Belom Manastiru polaziti u 22.20, za što smo primili zahtjeve putnika - ističu u HŽ-u.

Ako se informacija pokaže točnom, svi oni koji se u kasnim večernjim satima vraćaju s posla više neće imati problema s prijevozom.

Ivica Getto
196

tisuća putnika lani je prevezeno između Osijeka i Belog Manastira

Do Mađarske i natrag 12 vlakova dnevno
Željeznički kolodvor u Belom Manastiru posljednja je postaja prije prijelaza za Mađarsku. Na relaciji Beli Manastir - Magyarboly - Beli Manastir dnevno prometuje 12 vlakova. Prošle godine na toj je relaciji prevezeno oko 6000 putnika. “Radnim danom prevozilo se prosječno 16 putnika, a s ulaskom u šengenski prostor neznatno je porastao broj putnika”, kažu u HŽ-u. Putovanje iz Belog Manastira do Magyarbolya traje desetak minuta, a do Vilanya 20-ak minuta duže. Oni koji kreću put Pečuha, u središte mađarskog dijela Baranje stižu za sat i deset minuta.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike