Ekonomija
NAJVIŠE AKTIVNOSTI PLANIRAJU S VELIKIM AVIOPRIJEVOZNICIMA

HTZ u marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil. eura
Objavljeno 28. ožujka, 2023.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3,4 milijuna eura (s PDV-om), ili dvostruko više nego u 2022., od čega 60 % za suradnju s prijevoznicima, od kojih najviše s avioprijevoznicima, doznaje se iz HTZ-a. Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta, npr. Croatia Airlinesom, Ryanairom, easyJetom, LOT-om, Jet2.com-om, Voloteom, Transaviom, Eurowingsom i dr., od kojih neki prometuju i tijekom cijele godine. Uz to se surađuje i s velikim turoperatorima poput TUI-ja, ID Riva Toursa i drugih. Ta sredstva HTZ-a udružuje s partnerima i turističkim zajednicama, s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama vezanim uz program strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja. "Sredstva se ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije", kažu iz HTZ-a. H
Najčitanije iz rubrike