Ekonomija

Promocija Hrvatske na sajmu u Napulju
Objavljeno 20. ožujka, 2023.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na sajmu BMT u Napulju, a najveće zanimanje iskazano je za grupna i obiteljska putovanja te za putovanja za mlade s naglaskom na glazbene festivale. Na sajmu BMT - Borsa Mediterranea del turismo - uz HTZ predstavilo se još šest suizlagača, među kojima su turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije te grada Dubrovnika, a tu je i nacionalni brodar Jadrolinija te turoperator Amatori. “Nastupom na sajmu u Napulju želimo zadržati vidljivost i prepoznatljivost Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije na talijanskom tržištu”, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ u Italiji. Prema podacima sustava eVisitor, Talijani su ove godine u Hrvatskoj ostvarili gotovo 80 tisuća noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje 2019. rast od dva posto. H
Možda ste propustili...

PET ŽUPANIJSKIH TURISTIČKIH ZAJEDNICA U KLASTERU SLAVONIJA

Novi vizualni identitet i slogan: Nema joj ravne

PRIPREMA ZA PRVU JAVNU PONUDU DIONICA NA TRŽIŠTU KAPITALA

ENNA: Ulaganja veća od milijardu eura

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROIZVODNJA HRANE U BUDUĆNOSTI

Veći interes poljoprivrednika za ekološkom proizvodnjom

2

JEFTINIJA BILJNA ULJA, ŽITARICE I MLIJEČNI PROIZVODI, SKUPLJI ŠEĆER I MESO

Cijene hrane na najnižoj razini u dvije godine

3

PRIPREMA ZA PRVU JAVNU PONUDU DIONICA NA TRŽIŠTU KAPITALA

ENNA: Ulaganja veća od milijardu eura