Regija
VIŠE I KREVETA I POSJETITELJA

Slatinski se turizam oporavlja nakon pandemije
Objavljeno 21. siječnja, 2023.
Lani je bilo 24 posto više dolazaka i 17 posto više noćenja u odnosu na 2021.
SLATINA - Nakon što je 2020. godine zbog pandemije koronavirusa došlo do blagog pada turističkog prometa na području Turističke zajednice grada Slatine, sljedeće dvije godine podaci sustava eVisitor pokazuju kontinuirani porast dolazaka i noćenja posjetitelja.

U tom je razdoblju povećan i broj smještajnih kapaciteta za 31,40 posto, odnosno broj kreveta na području grada povećan je s 81, koliko ih je bilo 2019. godine, na 118 kreveta i sedam pomoćnih ležajeva. U 2020. godini ostvareno je 1209 dolazaka, što je 6,50 posto manje u odnosu na referentnu 2019. godinu, kad su ostvarena 1293 dolaska. Smanjen je i broj noćenja, pa je ostvareno 4036 noćenja, odnosno 10,81 posto manje u odnosu na 4525 noćenja 2019. godine. U gradskoj Turističkoj zajednici kažu da takav rezultat ne čudi s obzirom na pojavu pandemije bolesti COVID-19 u 2020. godini u Hrvatskoj i svijetu, a s tim u vezi i brojnih ograničenja turističkog prometa i zabrana okupljanja. U 2021. godini ostvareno je 1365 dolazaka, što je 11,43 posto više u odnosu na 2020. godinu te 6204 noćenja, odnosno 34,95 posto više u odnosu na prethodnu godinu.

- U 2022. godini također bilježimo rast i broja dolazaka i broja noćenja. Ostvareno je 1796 dolazaka, što je 24 posto više u odnosu na 2021. godinu, odnosno 7502 noćenja, što je 17,30 posto više u odnosu na 2021. Razlog ovakvom pozitivnom trendu rasta broja dolazaka i noćenja sa sigurnošću možemo pripisati uspješnom provođenju zadaća Turističke zajednice grada Slatine, ali i zajedničkom i kontinuiranom djelovanju Grada Slatine i Turističke zajednice, u suradnji s realnim sektorom i ključnim partnerima, osiguravajući pritom zastupljenost specifičnih lokalnih interesa - kaže direktor TZGS-a Jurica Bosak.

Prema njegovim riječima, dosljednim implementiranjem komunikacijskog koncepta i promotivne kampanje Grada Slatine, koji je u skladu s dokumentima kojima se definira nacionalna i županijska strategija razvoja turizma, stvoren je brend koji osigurava konzistentnost u komunikaciji kroz sve kanale, kao i ujednačen ton komunikacije za veću prepoznatljivost (Slatina - Druga strana očekivanja).

- Organizacijom brojnih ključnih manifestacija koje bilježe rekordan broj posjetitelja te ostalim gospodarskim aktivnostima, stvaramo uvjete za privlačenje većeg broja turista na destinaciju. Također, projektom dodjele potpora razvoju turističke infrastrukture na području grada Slatine u 2022. godini poboljšani su uvjeti boravka turista na destinaciji te povećan broj smještajnih kapaciteta - kaže direktor Bosak.

Na temelju podataka TZGS-a, razvidno je da destinacija Slatina značajno sudjeluje u objavljenim pozitivnim rezultatima turističkog prometa za destinaciju Virovitičko-podravske županije.

Petar Žarković
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike