Autoglas
ANALIZA STRUČNJAKA CARVERTICAL-a

Vrijednost ovih deset auta sigurno će rasti
Objavljeno 17. siječnja, 2023.
Pripremljen je popis od 10 automobila koje definitivno ne biste trebali prodavati jer će im vrijednost samo rasti

Kupite jeftino, prodajte skupo. To je životni moto koji slijedi svaki burzovni mešetar, agent za nekretnine ili prodavač automobila. Tržišta rabljenih automobila rade na isti način. Stoga ne čudi da postoji bezbroj mogućnosti za kupnju automobila kao investicijskih vozila. Potrebno je široko opće znanje o automobilima. Stručnjaci iz registra povijesti automobila carVertical analizirali su tržište automobila i pripremili popis od 10 automobila koje ne biste trebali prodavati jer će im vrijednost samo rasti.



Mercedes-Benz 190 (W201) u jednom je trenutku bio iznimno popularan model, i njegova vrijednost u stalnom je porastu, a stariji modeli označeni su kao neuništivi. Najmoćnija verzija 190 E 2.5-16 Evolution II sada stoji stotine tisuća dolara. Ipak, još uvijek imate priliku jeftino nabaviti standardnu verziju s motorima od 2.3, 2.5 ili 2.6 litara.



Toyota MR2 (Mk1) ima sve o čemu sanja istinski ljubitelj vožnje - pogon na stražnjim kotačima, motor u sredini automobila, izvrsno upravljanje i ručni mjenjač. Prva generacija MR2, koja teži jedva tonu, proizvedena je s kompresorom i mogla je ubrzati od 0 do 100 km/h za 6.5 sekundi.



Mazda MX-5 Miata (NA) ozbiljan je konkurent Toyoti MR2. Prva generacija MX-5 proizvedena je između 1989. i 1997., poznata je po glatkom upravljanju i ima pouzdane 4-cilindrične motore od 133 KS. Mitsubishi Lancer Evolution IV predstavljen je 1996., jedan je od najtraženijih, ali ujedno i jeftinijih modela napravljenih za domaće japansko tržište. Cijena im se kreće od 12 do 15 000 dolara. Proizvodnja je prestala 2015. godine. BMW M5 E34 prvi put predstavljen 1988. godine, ova limuzina poslovne klase i velike snage ima linijski 3.8-litreni motor od 335 KS sa šest cilindara. Početna cijena iznosi oko 15 000 dolara.



Honda S2000 ima jednostavan, ali pouzdan dizajn motora, glatko upravljanje, pogon na stražnjim kotačima, atraktivan dizajn i 2.2-litreni motor s prirodnim usisom i 237 KS. Prvi je put predstavljen 1999., a danas se ovaj roadster prodaje za oko 10 do 15.000 dolara, i nećemo vidjeti pad cijene u skoroj budućnosti.



Volkswagen Phaeton predstavljen 2002. nije uspio pronaći svoje mjesto u voznom parku VW-a. Bilo mu je teško natjecati se s modelima koji su već bili velika imena, kao što su Audi A8, BMW serije 7 i Mercedes-Benz S-klasa. Kao rezultat toga njegova je proizvodnja prekinuta 2016. Sada možete kupiti najraniju verziju Phaetona za samo 3000 do 4000 dolara. Međutim, cijena dobro očuvanog modela vjerojatno će porasti.



Land Rover Discovery (Mk1) prve generacije relativno je solidan, jednostavan i pouzdan automobil. Kasnije se broj Discoveryjevih SUV-ova na cestama smanjio, povećavajući vrijednost dobro očuvanih modela.



Ford Puma nije bio posebno tražen, pa se proizvodio samo pet godina. Dvadeset godina poslije Pumu je zamijenio kompaktni crossover. Kolekcionari automobila i entuzijasti vole neobične modele iz 80-ih, tako da Puma ima puno potencijala.



 

Mato PAVLIČEVIĆ
MERCEDES C36
Snažni i bučni AMG modeli pružaju sve što bi ljubitelji automobila mogli poželjeti. Međutim, 2015. prekinuta je proizvodnja legendarnog modela C63 AMG - sa 6.2-litrenim V8 motorom. Budući da se novi Mercedes-Benz AMG ne može kupiti, vrijeme je da se počnu cijeniti stariji modeli s motorima s unutarnjim izgaranjem. Ulaganje u automobile zahtijeva znanje o njihovoj povijesti i željama tržišta. Ako se želite okušati u tome, izbjegavajte donošenje impulzivnih odluka utemeljenim na emocijama, budite strpljivi.

15

tisuća dolara početna je cijena za BMW M5 E34

4

tisuće dolara cijena je za najstarijeg Phanteona, i rast će