Ekonomija
HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA:

Zadržati poziciju na turističkom tržištu
Objavljeno 21. rujna, 2022.
Nakon odlične ljetne sezone, u kojoj je prema brojkama skoro dostignuta rekordna 2019., pripremaju se aktivnosti za iduću turističku godinu, prije svega promotivne aktivnosti, kako bi se zadržala pozicija Hrvatske na turističkom tržištu, najavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji je u Tuheljskim toplicama sudjelovao na međunarodnoj konferenciji "TOURISM 365".
Staničić je u izjavi medijima potvrdio odlične rezultate u ovoj turističkoj godini u kojoj je ostvaren broj noćenja na razini od 95 do 96 posto onog ostvarenog u rekordnoj 2019. godini.
"Možemo reći da smo se nekako vratili na one staze prije pandemije. Naravno, mnogo važniji bit će efekt financijskih prihoda, odnosno onog što ćemo uprihodovati na kraju godine", rekao je Staničić, ističući da sada treba odgovoriti na izazove u smislu održivosti turizma.
Apostrofirao je važnost promocije na turističkom tržištu svega što Hrvatska može ponuditi u odnosu na konkurenciju u smislu održivosti i kvalitete, raznolikosti, brige za okoliš, brige za domicilno stanovištvo koje živi i bavi se turizmom. A upravo na ta pitanja odgovaralo se na spomenutoj konferenciji koja je u Termama Tuhelj okupila 25 govornika te stotinjak sudionika.
"Imamo stvarno vrh europske politike. S nama su danas na sceni lideri Europske turističke komisije, Europskog parlamenta, nekoliko europskih ministara turizma. Imamo vrhunske govornike iz Hrvatske, Francuske, Engleske, Kanade i Amerike", navela je organizatorica događanja Ivana Kolar.
Jedan od govornika je bio i István Ujhelyi, potpredsjednik Odbora za promet i turizam u Europskom parlamentu, koji je mišljenja da je nakon koronakrize nužan i jači europski lobi za turističku industriju.
"Trebamo vrlo jak mehanizam kriznog menadžmenta na razini Europe, što znači da trebamo novac da podupremo turističku industriju. U Hrvatskoj je tisuće ljudi koji rade u privatnom sektoru, a oni također trebaju našu potporu u krizi, ekonomskoj ili, primjerice, koronakrizi, stoga trebamo neku vrstu budžeta za turizam na europskoj razini", istaknuo je Ujhelyi, dodajući da se mora misliti na budućnost, ali i činjenicu da osim u ljeto, treba privlačiti goste cijelu godinu.

Robert Pende, ravnatelj Uprave za razvoj poduzetništva, investicije i konkurentnost turističkoga gospodarstva u Ministarstvu turizma i sporta, koji je u Tuheljske Toplice stigao umjesto najavljene ministrice Nikoline Brnjac, također je naglasio nužnost produljenja turističke sezone.

"Želimo produljiti turističku sezonu, da Hrvatska jednog dana postane turistička destinacija 365. To nije sigurno nešto što će se dogoditi u godinu-dvije, to je proces koji zahtijeva doista interdisciplinarni pristup kako Hrvatsku učiniti turističkom destinacijom koja nije isključivo ljetna", naveo je Pende.H
Ubrzati prolaz na graničnim prijelazima
Prema riječima Gorana Đurovića, crnogorskog ministra turizma, Crna Gora je ostvarila odlične rezultate u ovoj sezoni i predsezoni, a dobri rezultati nastavljaju se i dalje. Mišljenja je da Crna Gora i Hrvatska mogu stvoriti jako veliki potencijal za još boljom suradnjom u turizmu. "Razmatramo da ubrzamo prolaz na našim graničnim prijelazima, jer mislim da je to značajno kako za Crnu Goru tako i za dubrovačku regiju", istaknuo je Đurović. Inače, organizatorica te konferencije je Ivana Kolar-Julius Rose, suorganizatori su Terme Tuhelj, SLO CRO Poslovni klub i Poslovni klub Skup za Zagorje, a pokrovitelji su Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska turistička zajednica i Krapinsko-zagorska županija.

Možda ste propustili...

HRVATSKI DUHANI ZAVRŠILI UGOVARANJE

Sklopili novih 39 ugovora s proizvođačima duhana

NAGLI PAD PROIZVODNJE U HRVATSKOJ

Naznake stabilizacije industrije u eurozoni

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete

Najčitanije iz rubrike