Osijek
GPP: MODERNIZACIJA INFRASTRUKTURE

S jedne dionice na
drugu, prema planu
Objavljeno 17. lipnja, 2022.
Radovi na rekonstrukciji, odnosno modernizaciji tramvajske pruge u dijelu Strossmayerove od Svilajske do ulaza u Višnjevac su završeni i ondje se prometovanje ponovno vratilo u normalni režim, što znači da se ponovno iz "Štrosike" može, primjerice, skrenuti u Svilajsku u smjeru popularnog trgovačkog centra.

Izvijestio je o ovome u srijedu na konferenciji za novinare Dejan Rusmirović, član Uprave - direktor GPP-a. Na navedenom je potezu, u dužini od oko 700 metara, obavljena demontaža postojećeg te izgradnja novog kolosiječnog sustava, i to istovremeno i sjeverni i južni tok.

U nastavku su započeli radovi na drugom dijelu Strossmayerove, na potezu od Trga Ante Starčevića do Rokove ulice, pa se sada ondje promet odvija u dva sužena prometna traka, uz ograničenje brzine kretanja vozila. Zbog ovoga se u posljednjih tjedan dan na relaciji od glavnog trga do Višnjevca u cijelosti prometuje autobusima, s polazišnom stanicom ispred hotela Central (nastavno Županijskom i Gudulićevom preko Rokove i Strossmayerove). Rusmirović je najavio kako zbog privremene regulacije postoji objektivni problem produženog realnog vremena putovanja na tramvajskoj liniji 1, te je zahvalio sugrađanima na strpljenju, ali i podršci.

- Radi se o doista velikom projektu za Osijek koji će u konačnici gradu dati novu prometnu vizuru - istaknuo je Rusmirović.

Podsjetimo kako je riječ o realizaciji projekta modernizacije tramvajske infrastrukture sufinanciranog sredstvima EU-a i Vlade RH vrijednom 267 milijuna kuna, kojemu je cilj povećati sigurnost i brzinu javnog gradskog prijevoza, kao i uvođenje novih tehnologija koje podržavaju prometovanje budućih niskopodnih tramvaja.

- U međuvremenu, u rujnu ćemo dobiti novih 13 autobusa, od koji će sedam biti niskopodni. U sljedećim ćemo mjesecima raspisati javnu nabavu za deset novih niskopodnih tramvaja i za novih deset električnih autobusa - izvijestio je Rusmirović.

Modernizacija tramvajske infrastrukture podrazumijeva i modernizaciju 23 tramvajska stajališta kojom će biti omogućen lakši pristup vozilima javnog prijevoza za osobe s invaliditetom i smanjene pokretljivosti, te kojom će se stajališta uskladiti s najnovijim europskim standardima. U GPP-u najavljuju kako bi uporabnu dozvolu za ovaj projekt trebali imati do 31. prosinca 2023. D. Kuštro
Možda ste propustili...

GRAD OSIJEK I HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U OSIJEKU

Zajedno u obnovi zgrade HNK-a

Najčitanije iz rubrike