Objavljeno 10. svibnja, 2022.
Interaktivna videokonferencijska učionica nalazi se u Osnovnoj školi Frana Krste Frankopana
Osnovna škola Frana Krste Frankopana jedinstvena je škola u Osijeku, opremljena interaktivnom učionicom namijenjenom, kao videokonferencijskom, za praktični rad studenata, u suradnji s Fakultetom za odgojne i obrazovne znanosti i Gradom Osijekom - pohvalio je novi realizirani projekt ravnatelj prof. Antun Ptičar.
- Interaktivna učionica omogućuje studentima da kada dođu odraditi ogledni sat, ne moraju puniti učionicu s 20 ili 30 ostalih studenata koji će to popratiti. Sada mogu biti na svom fakultetu i pratiti svog kolegu u školi, kao što će moći pratiti i naše učiteljice. Uz ovu videokonferencijsku učionicu nabavili smo i uređaj za rad s djecom s teškoćama, po čemu smo također specifični, jer nitko u našem gradu nema takav kvalitetan i vrlo skup uređaj koji radi prema načelu da djeci kroz igrice poboljšava koncentraciju - pojasnio je ravnatelj mogućnosti nove tehnologije u školi.

- Učinili smo korak dalje od uobičajenog rada u Hrvatskoj. Prepoznali smo da ova oprema donosi kvalitetu djeci konkretno u školi, ali i studentima koji će obrazovati drugu djecu u primarnom odgoju i obrazovanju. Vrijednost uređaja je desetak tisuća eura. Hvala školi i Gradu na otvorenosti i podršci - kazao je dekan, prof. dr. sc. Damir Matanović.
Zamjenica gradonačelnika Jasenka Crnković koja je, kako je istaknula, i sama pohađala ovu školu, zadovoljna je što je škola još jednom pomaknula granice i pokazala kreativnost i proaktivnost u radu s učenicima i budućim nastavnicima.
- Ovo donosi dodanu vrijednost s obzirom na to da su učenici i osnovne škole tržište rada budućih nastavnika i studenata. Grad je prepoznao važnost ovog projekta usmjerenog k tome da djeca dobiju što bolje buduće učitelje i nastavnike, što je iznimno važno za buduće naraštaje - izjavila je Crnković.
Darko Pejić
JEDINI IMAJU I PLAY ATTENTION UREĐAJ
Voditeljica aktiva i koordinatorica Vlatka Benki Brkić demonstrirala je novu opremu uspostavivši videokonferencijsku vezu s metodičarkom Diananom Moslavac Bičvić. Pojasnila je i funkciju Play Attentiona svjetski priznatog uređaja za koji je znanstveno dokazano da pomaže produljiti, učvrstiti i usmjeriti pozornost te poboljšati pamćenje, što omogućava da se ostvare puni potencijali te posljedično dovodi i do uspješnijih ishoda u školi. Tri su učiteljice, psihologinja i pedagoginja educirane i licencirane, počele su raditi s uređajem sa svom djecom koja imaju mali deficit pozornosti, a sve većih ih je broj.