Autoglas
SREDNJI KOMBI

Povratak vana slavnog imena: Fiat je predstavio novi Scudo
Objavljeno 4. siječnja, 2022.
Uz tradicionalne dizelske motore, Scudo će biti dostupan i u električnoj izvedbi

Novim Scudom, Fiat Professional još jednom pokušava vratiti svoju vodeću tržišnu poziciju u segmentu kombija srednje veličine. Scuda je 2016. godine zamijenio model Talento nastao u kratkotrajnom flertu s Renaultom (Trafic), a sada Fiat svoj van ponovno vraća u korporativne skute i daje mu već poznato ime. Scudo ili, po naški, škuda, bio je naziv za zlatne i srebrne novčiće koji su se koristili u raznim državama na talijanskom poluotoku do 19. stoljeća.



Četiri su osnovne konfiguracije: Van, Crew Cab, Chasis Cab i Combi, te tri paketa opreme: Easy, Business i Lounge. U izvedbi Combi, Scudo je namijenjen za prijevoz putnika, pa može biti opremljen sa do devet sjedišta. Bit će dostupan sa sve tri dužine karoserije: Compact od 4,61 m, Standard od 4,96 m i Maxi s dužinom od 5,31 m, te visinama od 1,89 i 1,94 m. Tako će nuditi teretni prostor volumena 4,6, 5,3 i 6,1 m3, odnosno 6,6 m3. Ovjes je neovisan, sprijeda ojačani MacPherson s anti-roll barom.


Kako bi pružio optimalne performanse i poboljšanu vuču u svim uvjetima, poput snijega, blata ili pijeska, također može biti opremljen sustavom Grip Control. Klasičnu ICE ponudu činit će moderni turbodizelski motori, svi Euro 6D-Final, s Common-rail sustavom. Multijet3 sa snagama od 102 do 180 KS, te s ručnim ili automatskim mjenjačima. Motori obujma 1,5 l su sa 102 i 120 KS i dolaze isključivo s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Dvolitreni motor od 145 dostupan je i s 8-stupanjskim automatikom koji je pak jedini izbor kod najjačeg 2-litrenog motora, sa 180 KS.


Odmah će se ponuditi i E-Scudo, koji pokreće elektromotor snage 100 kW s maksimalnih 260 Nm okretnog momenta i maksimalne brzine do 130 km/h. Bit će dostupan s baterijama kapaciteta 50 i 75 kWh, za doseg od 230, odnosno 330 km (WLTP). Za punjenje baterija može se koristiti AC punjač snage 11 kW, ili DC punjači snage do 100 kW, koji može dopuniti bateriju do 80 % kapaciteta u vremenu od 45 minuta. U Fiatu posebno naglašavaju kako je volumen teretnog prostora jednak, bez obzira na pogonski sklop. Vrlo brzo stiže i luksuzna putnička verzija koja će nositi još jedno poznato Fiatovo ime, Ulysse.


Mato PAVLIČEVIĆ
// premijera //
Sve prilagođeno vozaču kombija
Straga su poprečni nosači s oprugama promjenljive čvrstoće te varijabilnim amortizerima AMVAC koji prilagođavaju prigušenje visini vozila od tla. Cilj je ponuditi vozaču iskustvo bez stresa na poslu preko različitih mjera kao što su položaj za vožnju poput onog u automobilu i kvalitetna zvučna izolacija kako bi se minimizirali udarci i vibracije.

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku