Autoglas
VOLKSWAGENOVA USPJEŠNICA JURI DALJE

Draga, smanjio sam VW Golf, sada je Polo
Objavljeno 14. prosinca, 2021.
Priča o malom velikom Volkswagenu počela je 1975., a do danas ih je u šest generacija proizvedeno više od 18 milijuna

Na cestama Istre vozili smo u Hrvatskoj upravo predstavljeni redizajnirani Volkswagen Polo, sa stilskim osvježenjem inspiriranim najnovijim Golfom, zajedno s novim tehnologijama pomoći vozaču, infotainmentom i stalnom povezanošću, u čemu se gotovo izjednačio s većim bratom.



Priča o malom velikom Volkswagenu počela je 1975., a do danas ih je u šest generacija proizvedeno više od 18 milijuna. Od samog početka Polo je bio manja, gradska verzija popularnog Golfa, s kojim je redovito dijelio dizajnersku matricu i tehnologije. Sprijeda je potpuno promijenjen, s novim LED glavnim svjetlima već od osnovnog modela Life, a LED matrix svjetla dostupna su opcijski, ovisno o opremi. Sam odbojnik također je potpuno promijenjen, u Golfovu stilu, pa ako ih sada iz daljine gledate sprijeda, teško se razlikuju na prvi pogled. No razlike u izgledu između tri paketa opreme lako su vidljive i prepoznatljive. Straga je izgled također potpuno revidiran. Promjene u interijeru nisu tako dramatične kao izvana, ali je napravljeno nekoliko izmjena kako bi i dalje ostao svjež.


Svježina


Tu je i novi upravljač, zajedno sa serijskim digitalnim zaslonom za vozača od 8 inča na Lifeu, odnosno od 10,25 inča na Styleu i R-Lineu. Oba imaju više mogućnosti različitih grafičkih prikaza, a grafička bi rješenja na manjem zaslonu ipak mogla biti malo maštovitija i preglednija. U svim razinama opreme vozaču i putnicima je na raspolaganju i središnji dodirni ekran infotainmenta. Tako se kod verzije Life dobije druga generacija modularne Infotainment matrice (MIB2), sustav Composition Media sa 6,5-inčnim ekranom i funkcionalnostima Apple CarPlay i Android Auto. Ready2Discover s 8,0-inčnim zaslonom standardno dolazi u Style i R-Line i pripada trećoj generaciji modularne Infotainment matrice (MIB3). S pametnim telefonima spaja se bežično. Uz radijski sustav Ready2Discover, korisnik ima mogućnost retroaktivne aktivacije funkcije navigacije (značajke na zahtjev), koja je standard kod Discover Media i Discover Pro.


Motorizacija


Jednolitreni TSI trocilindraš dolazi u dvije razine snage – 95 KS/175 Nm i 110 KS/200 Nm. Motori od 95 KS dolaze s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji se sasvim solidnim pokazao i na autocesti, a 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač dolazi uz doplatu.

Snažniji motor dostupan je isključivo uz DSG mjenjač.

Uvodnog motora, atmosferskog 1,0-litrenog MPI sa 80 KS i 93 NM, te dvogorivnog TGI (benzin-CNG) sa 90 KS i 160 Nm zasad nema u ponudi, ali su najavljeni. Kao i GTI sa 207 KS, koji stiže na ljeto. I za kraj, malo o cijenama: dosadašnji nazivi paketa opreme postaju povijest stvarajući raspon verzija koji je prilagođeniji korisnicima.

U standardni model integrirana je oprema koja je bila najpopularnija među kupcima. Konfigurator sada počinje s verzijom Life, a nastavlja se na Style i R-Line. Tako model s 95 KS i opremom Life stoji 135.432 kune, a doplata je za DSG oko 15.000 kuna. Jači model s opremom Life i mjenjačem DSG stoji 159.803 kune do registracije.


Mato PAVLIČEVIĆ
BROJNE PREDNOSTI
Sada je i za Polo dostupna tehnologija Travel Assist - sustav automatizirane vožnje drugog stupnja koji automobilu omogućuje da preuzme kontrolu nad ubrzanjem, kočenjem i upravljanjem na autocestama. Travel Assist je funkcionalan pri brzinama do čak 210 km/h. Tehničku osnovu pruža najsuvremenija modularna poprečna matrica MQB A0 za posebno kompaktna VW vozila. Nudi niz prednosti; osim što je visokotehnološka podloga, omogućuje prostrani interijer uz 351-litreni volumen prtljažnika i izvrsne karakteristike u sudaru.

2

razine snage ima

1-litreni TSI trocilindraš

18

milijuna Pola prodano je

od premijere 1975. godine

Od samog početka Polo je bio manja, gradska verzija

popularnog Golfa

Možda ste propustili...